Nydelig fridag 🌞🌞🌞🌞🍁🍂🍃

Hei 😘

Nydelig fri dag har blitt brukt til å være sammen med familien. Godt å kan nyte tiden sammen med sine .

Været var så godt, har sittet ute i hele dag 🍃🍂🍁🌞

Dette er rekreasjon for både kropp å sjerl. 

Høsten kan oppriktig være nydelig, så når en ser på værmeldinga så har vi bare godt vær i vente .🌞🌞🌞🌞

Skal bli mange flotte gå turer på meg denne høsten, ser oppriktig fram i mot å kan nyte tiden både sammen med andre og gå turer på egenhånd.

Vi har så flott natur her i Rana veldig flott på turområder et eldorado for oss 😍

Høsten hører med til inne kvelder med god mat og romantiske kvelder.  Er vel en person som virkelig setter pris på å skape god stemning med de en har rundt seg .

Like godt at det har blitt mørkt , det å tenne lys e så koslig, fyre opp i ovnen e også noe som skaper stemningen enda bedre. Pappas ved varmer godt opp her 😘

Vi får det vi fokuserer på , jeg har bestemt meg også for kun å fokusere på det jeg ønsker å få til meg.

《Viser også at det fungerer godt også》

Vi må bare være bevisst på hva vi tenker å gjør så mottar vi også det vi skal ha til oss❤

Det å være takknemlig, vise omtanke for andre mennesker er også noe som e viktig.

Dagen i dag har vært perfekt, godt å kan være litt alene og litt sammen med andre. 

Det å skape egen tid for en selv e også viktig, ofte kan vi glemme bort oss selv. Ved å hele tiden være for andre . En kan merke dette som ungdoms mamma å ønsker at alle rundt meg som jeg har nær å kjær skal ha det godt ❤

Det å ladde opp i gode omgivelser e perfekt , nå er det kvalitetstid her hjemme sangen med ungdommen 😘

Ladde opp til en ny flott arbeids dag i morgen , 😘

0 kommentarer

Siste innlegg