Karriere kvinne ❤

Hei 😘

Nydelig dag 🍂🍁🍃😘

Hektisk å være karriere kvinne, å samtidig også ha satt meg mere mål.

Det jeg opplever med å ha presset meg selv nå er faktisk at det bor mere i meg enn jeg faktisk trodde.

Vi bruk ikke alle gode ressursene som vi har i oss , derfor så e det så deilig å kjenn at jeg har vekket opp de i meg.

Godt å kan utnytte de ressursene som bor i oss, ved å ta skrittet helt ut.

Været e topp bidrar også til ekstra energi i seg selv.

Det å få utnytter dagen godt e rett deilig , nå e det bare å fiks litt her hjemme.  Så må en kjør av sted igjen.

Vi kan oppleve at ting kan være vanskelig å jobb med.  For meg så synes jeg at alle utfordringer som hører  med i jobb /karriere e bra.

Vi trenger å lære /utvikle oss det som kommer for lett til oss det går like fort også.
Derfor må vi også Jobb for å beholde det vi også har .

Godt å ikke alltid være like forberdet på hva som skjer framover.  Blir litt slik når en jobb som frilanser.  Digg å ikke alltid vite hva som skjer rundt neste sving.

Vi må våg å lev , 😘

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg