God start på dagen!

Hei 😘

Deilig å kunne gå en lang tur kjenn at kroppen bare tar meg lengre å hurtigere fram. Det å se på høst fargene se nydelig natur å bare være e deilig .

Vi konkurerer ofte mot andre, jeg konkurerer kun mot meg selv.  Godt å kjenn at formen min e stigende å samtidig kjenn at farten også blir bedre .

Etterpå så gjør også dette noe med oss, vi har tross alt bedre energi å måte å gi til folk som e rundt oss.

Kjenner allerede lykke rusen gleden, er akkurat som en forelskelse 😍😘
Deilig å være i gode relasjoner å bli godt påvirket til å trimme mere.

I går så kjørte vi å så på flere andre flotte turområder som vi har her i Rana.  Skal vær flinkere til å benytte meg av andre områder også . Ikke bare kloķkerhagen.

Det e så lettvint å ta turen dit, men skal være enig må beveg meg i et annet terreng.

Nå er det litt business ut med varer, godt å kan få lov til å være så heldig å ha flere ben å stå på.

Lik å utvikle meg, i nye prosjekter.  Så godt å møte nye og gamle kunder.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg