De er mere moden !

Hei 😘

Godt å nyte fridagen min ute , kjenne på sola å bare ladde opp . Vi trenger faktisk dager vi ikke akkurat har timeplanen full . Godt å kan gjøre litt å bare være.

Dagene ellers er fult opp med jobb så en har alltid nok å bruke den kreative hjernen, til å utvikle nye prosjekter eller ferdig stille det en har påbegynt.

Ved å ha et høyt tempo, bidrar også til at vi trenger ro å være litt alene.  Høre på stillhet, kjenne på savn og være den vi er.

Vi blir også mere skjerpet og vi har det bedre med oss selv med å nyte egen tid å bare være.
Det å ikke akkurat må nødvendigvis lytte til musikk eller radio e også noe som e deilig , ved å kjenn på stillhet å nyte det er deilig 😘

Vi blir også mere bevist, vi sanser mere , vi blir også mere skjerpet ved å bruk sansene våre.

Det å planlegg hva en skal gjøre på en helt uskyldig fridag skal jeg slutt med .
Blir liksom ikke noe av det en planlegg heller haha!

Er en slik karakter at jeg må få ånden over meg, så tar jeg slipper tak .  Da får jeg unna alt i en fei da er det heller ikke stopp før en også e ferdig da.

Er heldigvis meldt flott vær lengre her nord 😆👍😘
Så vi har god tid !🍂🍂🍁🍁🍃🍃🌞🌞🌞

Ofte treng vi bare å gjøre litt kvar dag så bidrar vi til at det også utgjør en flott forskjell det også. 😘

Ungdommen skal i ulik retning i dag, eldste sønn skal snart på jobb. Er en flink sønn som både e pliktoppfyllende og et godt forbilde for mange.  Pluss sine søsken ikke minst . Må si jeg e så stolt av å være mamman til han.

Det en ser godt nå er også at han påvirker de andre 2 veldig.  På en positiv måte .

Er godt å se at ungene har flotte holdninger, ikke er frekk eller kopierer dårlig adferd mønster.

De liker ikke å være i negativt miljø, der mennesker kjefter eller har dårlige holdninger.

Synes dette er betryggende å samtidig flott , de vis meg og andre at de e flotte ungdommer , som faktisk er mere moden en enkelte voksne noen gang klar å bli.

《Har virkelig lov til å være stolt.》

Skal nyte dagen min godt, 😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg