Vi opplever en stor forskjell

Hei 😘

Godt å våkne opp uthvilt å klar til en ny flott dag, vi e heldig som får dette flotte høst været å boltre oss i.

Sol gir oss utrolig energi å glede i å vise seg fram.  Godt å kan få nyte dette. 

Det å ha fri i fra min ordinær jobb e for meg også godt , har alltid nok å fylle den dagen med.

Er i grunn ganske enkelt å tilfredsstille av både goder og gleder.

Ved å være enkel karakter så innebærer også det at en ikke har så mye krav . Kun at folk rundt meg e snill og grei å vis meg respekt og samtidig kjærlighet. Vi trenger å vite at vi er viktig for noen.

Derfor så blir også det viktig for oss , vi sett det på timeplanen vår.

Vi opplever en stor forskjell mellom folk rundt om kring, ikke alle er like rause på gode ord og handlinger. 
For meg så er det et krav å henge med de rette folkene. 
Som har det i seg vise omtanke for andre, tenk over hva de si også vær et godt med menneske .

En kan kanskje føl at dette e ikke så viktig, dette er med på å skape en god atmosfære.  Viktig fokus hvordan vi ønsker å ha det.

Mange tenker kanskje ikke helt over verdien på å ha rett fokus.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg