Har ikke tengt å bli en Sofa gris!

Hei 😘

Godt å nyte kvelden , 😘 det å legg Øyan på teven var faktisk i kveld helt perfekt.

Ikke ofte eg ser så mye på teven men e godt å ha litt tids fordriv 🤣🤣🤣

Gleden e i alle fall å se at morgen dagen blir kanon 🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Yes , kan virkelig digg dette hærlige høst været .

Perfekt å ha fri i morgen , skal nytes helt sikkert 👍

Siden helgen ble hektisk å dagen i dag også gikk i ett , så får en ta gå tur i morgen.  Kjenn virkelig eg gled meg til å press meg selv litt mere .

Godt å gå å kobble ut , viktig at vi e flink til å ta vare på oss selv. Må si jeg er blitt nesten NAZI haha hvem hadde trodd det , men e godt å se at både kropp å sjerl har så godt å være i bevegelse. 

Må si en merket godt at en er i mye bedre fysisk form etter at en har vært flink til å trene mere . En blir hva en tenker , vi blir også hva vi gjør .

Har ikke tengt å bli en sofa gris , heller en aktiv person som både kan ha mere å gi etter at en har fått tilført nok påfyll av energi ❤

Høsten e så nydelig , å det deilige været e også noe som en virkelig gled seg på . Dette forlenger jo nesten sommern, godt å kan nippe i kaffen, å hygge seg ute 😍

Når en har enebolig e det alltid nok å gjøre, så arbeids ledig blir jeg ikke på fridagen min . Har mange prosjekter som burde vært gjort ferdig, regner med at mange andre har det litt slik som jeg…. ser i nabo laget mitt at vi e flere som har det hektisk.. .. Å ikke fått unna gjort malingen ute. 
Hadde store planer om å få det ferdig før vi dro til USA sist..😆 litt vanskelig å få til å multitaske med maling, salgs jobb, kjør å hent barn også e arbeids narkoman. Var litt heldig da vi hadde det så varmt..gikk jo ikke Ann å male da …meeeeen i morgen må jeg få gjort mere 😘

Nå e det kvalitetstid her hjemme, skap deg en riktig nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg