Bonusen er at !

Hei 😘

Godt å få mårran med seg , ungdommen fiks seg til en ny skole dag 👍

Mandag , ny uke blir godt å ta fatt på denne uka.  Skal utnytte den godt, med alt en har planlagt.

Etter ungene e kommet seg på skolen skal jeg gå meg en lang tur.

Det e godt å få luftet tankene, tilføre meg energi som e positiv.

Merker det så godt hva dette gjør med meg, bidrar til at kroppen min blir bedre og samtidig så får jeg også et sunnere fokus .

Bonusen e også at kroppen blir bedre å bedre for vær tur . E godt å se at kroppen begynner å kom i sitt rette element.
Viktig at vi tar de grepene som skal til for å bidra til økt helsegevinsten og det bidrar også til økt glede , energien blir bare bedre og bedre.

Merker godt at dette bidrar også til at en øker både tolmodighet, har det bedre med en selv , mere glad wow går det ann? Ja faktisk det går utrolig
Godt.

Skal virkelig nyte fridagen min godt i dag, kjenn virkelig at en treng å kan nyte fri dagen min e perfekt.

Når en jobber turnus så e dette en bonus å kan ha fri midt i uka.  Digg faktisk å kan ha litt fri å bare gjør det en har lyst til.

Skal disse fri dagene jobbe med forever og Avera.  Godt å kan bruke tiden på denne jobben. Det å utvikle seg e  viktig.

Nå e det å kom seg ut å gå ute i naturen, ungene e vel på skolen. 🍁🍂🍃

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg