De leve ikke noe latmanns liv , et aktivt og sundt liv!

Hei 😘

God morgen, ny flott dag e startet 👍

Kjører ungene på skolen, så skal jeg hente den ene sønn som har vært på nattevakt.  Flott ungdom som står på , kjekt at han har en så snill mamma som kjører med trenings klær til han på mårran 👍

Godt å være vennlig å gjøre litt ekstra for ungene.  Vi vet at vi får tilbake det du gir ❤

Derfor så e det også viktig å ha rette holdninger.

I dag blir det en litt rolig dag for min del, har trenet 4 dager på rad, så tenker jeg tar treningen når jeg skal på jobb .

Det sies at tar vi det for hardt så blir også trening noe som går i glemmeboka…. å dørstokk mila blir lang .

Tenker jeg lytter til flotte folk med større erfaring innen for trening enn jeg , også vet en jo godt at plutselig blir en lei …å faller tilbake til gammalt mønster igjen , det er ikke interessen i det hele tatt.

Derfor så må jeg lytte til de med den beste erfaringen😘

Hyggelig å møte på pappa, når jeg henter sønnen på jobb. Pappa har alltid vist stolthet når vi ungene har prestert å fått til noe .

Når ungene vis at de står på å jobb, e det også noe som vises godt.  Stolthet å glede e noe som synes ❤

Ungene de har mål og ambisjoner i livet , ulikt selvfølgelig men alltid kult å følge de å hør på deres meninger .

Må si jeg utrolig stolt over hvor dyktig de e , reflektert og bevist i hvordan de vil ha det i livet sitt alle 3.

De har meninger å mål som står i takt med aktivitetene sine .

De lever ikke noe latmann liv, et aktivt og sundt liv. 

Må si jeg e stolt over de , vi kan ikke skryte for ofte over våre barn .
Heller tvert i mot , vi burde skryte og rose mere . Fordi de trenger all god oppmerksomhet for å stråle .

Vi stråler og skinner ikke i et dårlig miljø, vi blir matt å uttrykksløs.

Derfor må vi være snill mot våre medmennesker, se verdiene som ande har, gi de en god følelse av å være god nok !

Vi må ikke kan alt for å lykkes her i livet, det som e viktig e at vi har gode holdninger og samtidig vise empati og medfølelse for andre mennesker.

Har vi dette i bunn , så har vi også det som skal til for å være et godt menneske ❤👈

Skal på jobb i dag, kjenn det blir godt å  få være for andre også . Selv om disse fri dagene mine har vært kanon godt .

Kjent virkelig at det har gjort seg veldig, godt å få dagene også bra utbyttet ❤

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg