En flott dag e over ❤

Hei 😗

En flott arbeids dag e over, godt å kan få være så heldig å jobb på en så flott plass!

Må si det e så godt å kan ha en god relasjon til flotte beboere.

Det å kan både spøke med dem å samtidig ta alvorlige samtaler e også det som bidrar til at jobben blir nok spennende og utfordrande.

Det å jobbe alene, å være selvstendig e godt, 👍

Det blir slik at vi må jobb godt med oss selv for å passe inn med å jobb med mennesker . Ikke alle passer til dette yrket, fordi det kan være krevende og en ikke takler de utfordringer som denne jobben innebærer.

Vi e heldigvis forskjellige å ser ulikt på hvordan vi skal løse et problem.

Uansett så tenk eg at det e viktig at fokuset vårt e på rett plass .  Tenk på hvorfor du e på jobb . Ikke akkurat kun på lønna som vi får men pasientene som skal være i fokus.

Opplever også at når vi gir av oss selv, får en også hjelpe de som ikke alltid ønsker noe hjelp.

Det e avgjørende hvordan vi også møter dem , det å vise vennlighet og respekt  så oppnår vi også å få mere respekt å tillit.

Vi får også en bedre kontakt som igjen bidrar til at vi kan både hjelpe og samtidig får vi også et nærere bånd oss i mellom.

Min oppgave e faktisk å bidra til at beboerne kan ivare ta mest mulig selv. Da er det kanon viktig at jeg e flink til å veilede og hvordan jeg henvender meg til dem.

Dagen i dag har vært flott , kjenn at det blir godt å finn sengen å ladd opp til en ny flott dag.

Ser også ut som valget i dag ble veldig bra , spennende å få høre i morgen hva det endte opp i.

Det å starte dagen med en gå tur var rett og slett kanon, kan fort bli en vane. 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg