Positivt påvirka ❤

Hei 😘

Skal si det gjør seg med en lang trimme tur . Været gjør vi ikke noe med , godt å være ute i naturen . Møtte andre mennesker som går og sykkel. Veldig hyggelig å se at klokkerhagen blir flittig brukt av mange ranværinger.

Det å press kroppen litt mer for vær gang en går. Pluss at en øker tempoet e en god følelse.

Godt å gå alene å høre på musikk, hilse på folk en møter.

Dette må jeg si var en perfekt avslutning på ei aldeles nydelig fri helg .

Mamma sa alltid til meg , Elin – Weronika med deg e det alt eller ingen ting….. hun har så rett så rett.

Godt å snu en negativ trend til en positiv flyt, med mere innhold i livet og ikke minst et mere aktivt liv.

Ved å ha rett fokus på helse og trening så bidrar også dette mye med hvordan  vi presterer og hvordan vi har det psykisk og mentalt helse.

Vi takler utfordringer bedre om helsa vår e på topp, så jeg e nå på rett vei .

Sikkert 7 eller 8 uker før jeg dro til USA, så gjor jeg en del endringer i mitt kosthold , i USA var jeg mye i bevegelse, gikk masse . Det å starte en endring e veldig god både for en selv å ikke minst de som e rundt meg.

Jeg blir også positivt påvirket at mine flotte omgivelser.

Det sies at vi påvirkes av mennesker vi omgås om vi ønsker dette eller ikke.

Det er veldig sant, derfor må vi også være flink til å vær mer kritisk over hvem vi henger med .

Det å kjenn på denne gode følelsen av å være god sliten ❤, å ønske å ta seg en ny tur snart e gøy 👍😘

Om du også ønsker å vær mer aktiv så ta steget å start allerede i dag, 👍

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg