Du bestemmer akkurat selv hvor høyt du ønsker å nå

Hei 😘

Må si dagene går unna, spesielt når en har det godt å kunne trengt deg at dagene hadde stått i ro.

Må si at dagen har vært perfekt, i fra start , nå venter en flott gå tur i klokkerhagen meg.

Godt å press seg selv litt i et nytt farvann , før var en flink til å være sporty . Må si at jeg lik min nye tilværelse.

Skal nå framover bruk mye av tiden på å være i bevegelse . Kommer også til å påvirke meg mer positiv.

Vi treng også å press oss litt ekstra, etterpå så får vi en vidunderlig energi og pågangsmot.

Det e viktig for oss alle at vi tar vare på kroppen vår .

Ikke bare fokusere på de materielle verdier, fordi fungerer ikke vi slik som vi skal, så har vi heller ikke noe å gi .

Første fri helga i Norge, har vært veldig innholdsrik, e glad for at den ble bevilge hjemme ❤

Det å forberede neste uke , e det vi også gjør når vi tar vare på oss selv.

Har mange planer som jeg har satt på vent, pga USA turene til meg og mine barn .

Blir slik at ofte så setter vi på vent i livet det vi ønsker å gjøre.  Er jo godt å kan hjelpe ungene opp å fram .

Har jo lenge hatt sykt lyst til å følge min drøm, å vi trenger også å gi en selv større tid og utvikle seg.

Jeg er jo kjent for å være modig , våge nye ting . E godt å kan bare bestemme seg for å ta nye høyder.

Skal jobbe mere med nettbutikk utvikling, som dessverre har stått på vent , om dette kan være noe som jeg kan utvikle .

Er jo litt ukjent bransje jeg beveger meg inn i , men en har jobbet som selger i over 20 år , så skal motivere meg til å ta flere telefoner .

Det er akkurat slik at bestemmer vi oss for at dette fikser jeg ikke, så helt klart så gjør du jo ikke det .

Du bestemmer akkurat selv for hvor høyt du ønsker å nå .

Vi må bare motivere oss selv mere slik at vi blir mere modig.

Nå skal jeg kle meg til en lang gå tur , blir deilig å kan press meg selv enormt.

Ønsker deg også en riktig nydelig dag, 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg