Første frihelg i Norge i år , litt surrealistisk og spesielt ❤

Hei 😘

Første helga i år jeg har fri her hjemme i Norge.  Litt spesielt og samtidig godt .

Det å prioritere mere framover på det som også betyr mest for meg e også noe jeg kommer til å gjøre.

Det å nyte morgen, med en kaffe kopp å god stemning, bidrar også til at dagen også blir slik som en ønsker .

Vi trenger alltid påfyll av energi å glede, være med mennesker som også bidrar til at en blir en bedre utgave av seg selv er også noe som e nydelig.

Vi kan oppleve at ting vi hadde kjent var tøft også åpner seg til å være greit.  Vi modnes mens vi beveger oss framover.

Hvorfor skal vårt fokus være på mennesker som tar ?

Hvorfor skal en bruk tid på mennesker som ikke bidrar til et bra fellesskap?

Jeg fokuserer kun på menneske som har gode holdninger , flott energi, fin utstråling og rett fokus.

Hvorfor være så kritisk?

Fordi skal vi klare å vokse , modnes og samtidig utvikle oss mere så må vi også henge med de rette menneskene.

Vi klare ikke å heve nivået og kvaliteten i vår jobb eller privat om vi henger med lavstatus folk.

Derfor e en også kritisk med hvem en omgås fordi vi må ofte rist av oss den negative energien ….

Jeg bruker alltid å hør på musikk, gå tur , gjøre noe annet og dette bidrar også til at jeg klarer å riste av meg negative ting.

Denne helga har starter godt ❤, har bare vært nydelig på alle områder.

Håper også du får en nydelig helg, skap deg en flott dag 😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg