Yes min dag 🌞❤🌞❤🌞❤🌞❤🌞❤

Hei 😘

Godt å våkne opp til dette flotte været 🌞⚘😘

Nettopp fått spist oss en nydelig frokost jeg å yngste gullet, e godt å kan hygge seg sammen, før de skal på skolen.

Disse øyeblikkene de betyr enormt, er ikke lenge før en e overflødig for de , å vi bare e i veien .

Så nyter all den tid de ønsker å tilbringe sammen med den unge mora 😘

Kjenn det skal bli utrolig godt å kom seg i klokkerhagen å gå en lang lang tur , det å press seg litt ekstra e godt.  Vi bruk ikke all energien vi har i oss , så kommer til å bli en virkelig flott tur 😘

Høstfargene e kommet mere og sterkere fram, e ei nydelig tid vi går i møte. Vi har mye å se fram i mot.

Ofte så får vi også bare igjennom dagen , nesten som vi løper å har ikke tid til verken å reflekter eller være med i de oppgavene vi gjør.

Vi har heller ikke det rette fokuset når vi haster av sted. 

Vi kan sammenligne dette med å gjøre mye i høyt tempo , å ikke være til stede , hvordan skal vi da kunne gå tilbake å reflekter over hva vi gjorde? Når vi ikke var med?

Derfor e fokus og tilstede værelse noe som e viktig for å kunne referere over hva en har gjort og samtidig erindre det.

Fordi når vi gjør ting på autopilot så gjør vi også bare dette.  Vi tenker ikke over der og da hvorfor en gjør det en gjør . Vi bare gjør det , vi har det i hendene. 

Det jeg mener her e at vi våkner opp å ikke gjør det på autopilot, se , observerer og reflekter. 

Fordi ting kan jo ha forandret seg.

I enkelte situasjoner er dette bra, men det beste e at vi bruker tankene og være klar når vi gjør ulike oppgavene.

Skal nyte dagen godt jeg, heldig som har fri i dag også . 

Enkelte ganger e vi også det, selv om sikkert ikke alle unn meg det , haha eg e den karakteren jeg hev meg over da.

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😘

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg