Karriere kvinner ❤

Hei 😘

En flott å inneholds rik dag e over .

Helt sykt vi som e karriere kvinner hva vi rekker over, har alt og hus og hjem .

Vi må jo i grunn vær noen råskinn av multitasking.

Har ikke før vane å sutter å jammer, digg i grunn å jobb mer enn normalen .
Så dagen å kunne være husmor , kokk og den som har tid til å være taxi også ha tid til gode venner også 👍

Slike dager e også deilig da vi også får gjort mye hjemme, å ha tid til gode middag sammen med gullan .

Kvalitstid før meg e å gi tid til mennesker som betyr noe for meg 😘

Dagen har vært komplett , nå e det bare å ladde opp til en ny flott dag dag i morgen 👍

E vær gudene med oss så e vi heldig  med været å kan nyte dagen med sol håp det stemmer ❤

Håper virkelig vi får oss en flott høst dag , været det påvirker oss litt så vi må ofte jobb mere med oss selv når det e ruske vær.

Har bestemt meg for å være flinkere til å gå tur , e kommet meg så godt i gang.  I dag og i går hadde jeg sinnsyk gangsperra …haha godt å kjenn at jeg har gått langt å brukt kroppen .

I morgen skal jeg bevege meg lengre, eg e en målbevisst dame når jeg også har bestemt meg . Godt etterpå å samtidig gå tur i vår skjønne natur e det noe som e bedre ? Terapi før sjerla vår og samtidig god trim .

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg