Ikke heldig å være så lukket!

Hei 😘

Du snakker om hva en fridag gjør med en ….😘

Har virkelig nøte dagen godt, har hatt besøk av en venninne på kaffe, veldig hyggelig.  Det å få besøk e veldig hyggelig, 😘

Godt å være hjemme å gjøre husmor oppgaver, musikken på full guffe …love 😘

Høsten e kommet e nydelig å se på høstfargene eg må si mørketid å stearinlys fyr i ovnen e noe jeg virkelig gled meg til ❤

Det å tilbringe tiden, sammen med  en har kjær e også godt.  Vi får også en indre ro over oss . Det å bli verdsatt betyr mye for oss alle . Ikke ofte en snakker om det . Men tror det e viktig at vi våger å åpne oss mer. ❤

《Fordi å være så lukket e ikke helt heldig. Vi stenger oss for følelser og godhet det som kjærlighet er.》

Ungdommen e begynt å bli store nå , alle 3 e i ulike prosjekter, eldste sønn har vært å trenet i morrest.  Må si en skal være stolt når ungdomen har sunne og gode holdninger.  Pluss at verdiene e perfekt.
Han har jobbet så mye i det siste så i dag er det en etterlengta fridag på han også .😘

Jentungen er enda på skolen, hun har startet på et nytt kapitel i livet . Er blitt en moden  ung flott kvinne , med sterke meninger og samtidig tøff som tør å våge å være den hun er .
Stolt mamma, ikke noe å utsette på henne 😘

Yngste  sønn , er heller ikke liten lengre. En moden flott sønn . Som også e så god på alle måter , godt å se at ungdommene har fått gode gener. Ofte så er vi redd for at ungene ikke lærer og utvikler seg fort nok. 😘

Jeg ser at både utvikling og vekst den går i rykk å napp.
Det å modnes e veldig bra, å utvikling skjer også i takt med et godt miljø rundt seg.

Derfor e det så viktig at en har godt inneklima 😘

Ofte når jeg har fri så planlegg en for mye , ikke vits å planlegg. I dag blir det mest avslapping å det trenger vi også i blandt . Vi stress og jag for å oppnå mål og sette nye mål . 
I dag ble det en helt enkel husmor dag.

Lenge siden jeg har tatt meg helt tid til det, nå er det bare å nyte dagen godt 😘

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😘

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg