Dagen i går bidrar til at morgen dagen blir flott ❤

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til , etter en flott dag i går .

Hyggelig å stelle til frokost til ungdommen, e godt å ha god tid sammen 😘

Det e noe i det dagen i går bidrar også til at morgen dagen blir flott.

Den tiden vi også vier oss til ting som betyr noe for oss , så betyr også det hva vi får igjen selv.

Ser også godt at den opplevelsen en har på jobb , som e god å bare flotte situasjoner.  Så bidrar også de til at en gled deg til en skal på jobb igjen.

Har fri i dag , kjenn på det at det skal bli godt for både kropp å sjerl .

Vi behøver å ha litt variasjon , å det å ikke gjøre det samme hele tiden.

Fridagene de bidrar også til at vi har tid til de oppgavene vi ofte må sette til side.

I dag skal jeg kun nyte dagen sammen med bare mennesker som bidrar til at jeg får bedre påfyll av glede og positiv energi .

Vi må bare være flink til å sette begrensninger og samtidig ikke bare gi.

En merker også spesielt når en e ungdoms mamma, det er alltid noe som en også bekymrer seg for. En ønsker også at ungene skal ha det godt å ikke ha noen form for verken bekymring eller føle ubehag av noe.

Dette er noe en mamma har som hoved oppgave å følg de opp , veilede de opp å fram , slik at dem blir trygge på hva de selv ønsker i livet sitt.

Jeg går en spennende tid i møte, kjenn på den gode følelsen nå at det e godt å være til. Kan i grunn ikke husk at jeg har hatt det noen gang så godt i livet mitt .

Håper alle sammen kan få kjenne på denne gode følelsen, det fortjener alle sammen.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg