Opplever da en blir brent at veien blir snarere snudd mot en ny kurs!

Hei 😘

Utrolig hyggelig dag, vært på besøk til en venninne av meg.  Har ikke sett henne siden jeg dro til USA sist.
Så ja det var på høy tid at vi møttes 😘

Godt å kunne bruke formiddagen godt.

Det som betyr aller mest er at en har det godt å det å gi av seg selv.

Dagen har også vært flott, en nydelig dag på jobb.  Viktig at vi gled oss å ikke minst har den flotte energien.

Merke godt nå hva som betyr mest , gode relasjoner, trivsel, glede og samkjøring.

Det å føle seg betydningsfull for mennesker som ønsker å være sammen er også noe som e godt.

Vi trenger å kjenn på den gode følelsen.

Vi lever jo kun en gang, hvorfor ikke lev i takt meg dine verdier?

Det å ha det godt med seg selv, gi til mennesker som trenger vår tid . Er godt, fordi vi bidrar til at andre får en indre lykke.

Merker det så godt da jeg e på jobb , å gir av min tid.  Ikke alle er vandt til at mennesker gir av seg selv.  Det å lytte til de eldre og høre om deres liv og levde erfaringer er også en bit av jobben som også er nydelig.

Hvorfor velge å jobb med mennesker om du ikke vil bruke tid på dem?

Det å observere å ta et overblikk , for å kartlegge hvordan de har det e også en bit av jobben.

Opplever at mennesker som ikke forventer noe, det er de som også trenger oss mere.

Gir alltid mye tid til de som ikke ber om det , ser også at de stråler og samtidig får vi også en nydelig kontakt.

Hvordan skal jeg se etter noe hos en pasient, om jeg ikke bruke tid til å bli kjent med dem?

Dette er også det som er avgjørende for å kunne hjelpe de på en best mulig måte.

Vi kjenn oss selv veldig godt , derfor e det også veldig viktig at en også følger våre veier.

Det som e rett før meg behøver ikke å være riktig for deg, derfor må en også bare følge sin egen vei.

《Opplever da en blir brent , at veien blir snarere snudd mot en ny kurs.》

Ofte må det skje noe for at vi skal våkne opp , å gjøre noe med livet vårt . Så nå ser jeg faktisk bare lyst på fremover, har brettet opp ermene å ser ikke motløst tilbake .

En synes ofte når en oppleve noen trykker akkurat da det e på det jævligste…..at hvorfor skjedd det .

Eg skal nå framover heller pris meg lykkelig når mennesker gjør handlinger som ikke e greit , men at jeg også da får bekreftet at deres karakter er ikke optimalt!

Dette får også bidratt til at jeg også ser nye måter og samtidig kutt en noen bånd.  Også skapes nye utfordringer og muligheter.

Vi vokse også lærer vi på dette , det sies at i motgang blir en sterk . Dette kan jeg bekrefte på det sterkeste.

Selv om det tar tid å rest av deg negativ opplevelser så oppleve jeg det å gå lang turer med flotte mennesker.  Har også bidratt til at en også får et annet fokus.

Er jo ei positv dame så har ikke noen tanker eller ønsker å verken kopiere eller bli en dårligere utgave av meg selv.

《Heller lære av Situasjonen å bli flinkere!》

《Skal være mot andre som jeg selv ønsker å bli behandlet.》 

De som har kommet meg alt for nære de , kjenn eg ikke lenger.  Jeg kutter båndt tvert , søppel spar ikke jeg på !

《Godt at en er positiv av natur, har lett for å restituere seg.》

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg