Prat ikke om ting du ikke forstår!

Hei 😘

Godt å få morran med deg, en ny flott dag står for tur.

En kjenn det godt at en har vært å gått i klokkerhagen, 2 dager på rad.  Hærlig å kjenn at kroppen har vært presset godt 😘

Dette er min nye begynnelse på et bedre liv , ved å ha rett fokus på helse gevinst, være i bevegelse.

Fordi dette gjør urolig mye med våre holdninger, hvordan vi også har det både i vår indre og yttre helse .

Det e terapi , fokuset vårt blir på å være løsnings orientert.  Vi får det også bedre med oss selv, pluss en indre glede.

Hvordan klarer vi å opprettholde et godt humør , å ha stå på vilje når en har vært i dårlig vær ?

Vi må ha rett fokus , null stille oss, gå turer i skog og mark.  Jeg lytter til musikk , for meg e det også en vidunderlig avsporing.  Å ikke minst terapi tel sjerla.

Ved å kutte ut folk som kun har et negativt fokus e også viktig , fordi disse karakterene de kun tar energi .

《Du blir tappet av å tilbringe tiden din med slike mennesker .》

En god venn sa til meg det e jo klart at folk lik jo ikke at andre har det så bra, du kjør jo en lukksus bil, reis ofte til Amerika, å så e du jo så positiv . Folk syns ikke dette e bra, også jobb du mye å får til det du vil.

I tillegg har du eget hus og klar deg bra, du har vært alene i mange år , å e du også så heldig at du har funnet deg en å bli glad i også må du jo skjønn, de lik jo ikke det .

Det e jo dette som de vanlige menneskene ikke klar å svelge e at du som ikke e A4 klare , å spesielt når en også klare å reis seg etter at en har vært i en storm.

Disse ordene er jo i grunn sånn det ofte e , vi skal ikke trå så langt unna det som er normalen før de som lever det livet de ikke vil leve …men gjør det fordi de synes de har det ok.

I mitt hode så skjønn ikke jeg hvorfor ikke løfte opp dine venner og familie, kollegaer de som ønsker å lykkes , de som ønsker å nå i nye høyder.

USA turene våre har også bidratt til at vi også har fått et tettere båndt oss alle her hjemme ❤

En har fått mye ris og pepper fordi at en har støttet å bekket opp mine barn på det de også ønsker her i livet.

Synes også det e så viktig å se ungene, hva som bidrar til at de kan lykkes på en bedre måte enn jeg ❤da jeg var på deres alder .

Vi må ikke snakke ned noe vi faktisk ikke vet hva vi prater ned , fordi ungdommen som vokser opp i dagens samfunn , de e modne de ser fordelene også ser de også muligheten.

Det å gjøre noe helt annet enn han i utgangspunktet hadde staket ut , i fra barneskolen min eldste sønn.

Han hadde da en drøm å bli Lege, karakterer og alt lå framfor han.  Han kunne velge å vrak i hva han ønsket å bli , begynte på studiespesialisering.  Men ved første skoleår så modnes sønnen, også endrer kurs.

I dag har vi internett vi har andre metoder for å søke på nettet for hva som er i verden. 

Da vi var ung hadde vi ingen av disse fordelene som våre barn har i dag.

Dette bidro til at eldste sønn så til meg i august i fjor til neste år drar jeg til USA.

Vi må ikke leve et liv der vi krypterer oss selv til å ikke utvikle oss, hva er forskjellen på å bruke over 500 tusen på et lege studie kontra å bruk 90 tusen på å tjene 1,1mill og samtidig lære om hvordan mange andre har lykktes i livet. Fordi de har endret deres tanker og hvordan de prater til seg selv og andre.

De klarer ikke å være med mennesker som kjefter eller er dårlig rollemodeller , fordi de er med på trykke de ned.

Jeg må si jeg er stolt over ungene som har tatt en modig beslutning og samtidig ikke ser på de som sprer negative situasjoner.

De ser på de som en person som ikke er verd noe, fordi negativ oppgulp tar de ikke eierforhold til.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg