Datter til vedkongen i Rana ❤

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til, det å legg seg sikkerlig sliten etter en dag jobb.  Pluss å ha gått en lang tur .

Det gjør også noe med oss , det å endre fokus og ikke minst karakter.

Jeg har fått gjort mye om til noe positivt, skal nå framover fokusere på det som også gir livet menig .

Har benyttet å følge min egen sti , nyte virkelig å våge å følge min egen vei.

Har liksom aldri vært A4 men hva er vitsen i grunn ?

Lev det livet en ønsker å så skapes det også dit vi skal.

Hadde alt gått etter planen så hadde vi vært på tur igjen til Los Angeles, igjen….men ikke alltid en får gjort det som en både vil .

Må bare planlegg neste tur snart, kjenn at ungene de har påvirket meg positivt ❤

Uka kommer til å levere helt sikkert, heldig meg som også får tilbringe tiden min med flotte mennesker .

Har også hoppet i det å søkt på flere mye jobber, en må bevege seg bort i fra støy og karakterer som en ikke kan jobbe under .

Godt å ha tatt en beslutning, alt har sin pris. 

Ble oppfordret å skrive en blogg om framsnakking av arbeids plassen .

Har dessverre ikke så mye å framsnakk, min flotte sønn kom med en vidunderlig kul måte jeg kunne referere til mine meninger .

Fordi er ikke det et blogg innlegg egentlig er?

Må også få takket alle som har støttet meg her på bloggen , har ikke vært helt lett å være dattera til vedkongen i Rana , men kansje derfor jeg også er sterk at jeg er født å oppvokst med en far som har banet vei for meg, og samtidig har gjort meg modig og tøff til å kunne stå i tøffe situasjoner. Takk ❤😘

Gode venner, de som har stått meg nær e godt 😘

Samtid lærte min far meg at en skal velge med omhu hvem en taler med, kutt karakterer som bare tar.

En riktig flott pappa, som også gir meg i styrke da jeg også trenger det som mest .

En har lært seg hva som er betydelig fult.

Jeg er uansett stolt over å være Datter av vedkongen i Rana, så har han den tøffeste vedprinsessa tel datter 😘

Nå skal jeg gå meg en lang tur , har fått blod på tann, nydelig å kjenn på at energien kommer sigende 👍😘

Skap deg en nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg