Det å vite at folk går bakom ryggen din får også konsekvenser!

Hei 😘

Jeg har fått ulike tilbake meldinger på bloggen min.

Føler virkelig at nå er det på sin plass også å kanskje informere hvorfor jeg blogger?

Har dessverre komme opp i en del situasjoner som ofte folk kanskje føle at jeg direkte skriver om de.

Mange har spurt meg har du skrevet om meg direkte i det eller det innlegget.  Svarer alltid nei.

Fordi mine opplevelser og hvordan jeg utrykker meg.  Er også godt kamuflert , sitere ikke ord eller handling.  Men jeg skildrer karakteren og hvordan Min opplevelse av problemet var . Pluss hvordan jeg skal løse dette , for å klare å stå i en jobb med mennesker jeg har fått helt i vranghalsen etter ulike negative situasjoner.

Om jeg ikke klare et menneske , så er også det min oppgave å jobb med meg selv for hvordan jeg skal restituere meg for å bane vei . Slik at jeg har fokuset på det som primært er viktig Pasientene.

De karakterene som jeg både har mistet sansen for og de som har trådd. Meg litt før langt på albuene , har også mistet den kontakten med meg som var før.

Klarer ikke karakter som kun e ute etter å være ett troll mot meg, men da jeg ble snakket dritt om ved en annen arbeids plass . Så kunne ikke vedkommende si til meg hvem som pratet .

《Da dekket hun mennesker som åpenbart mobbet meg, å hang meg ut .》

Den følelsen å gå på jobb å ikke vite om blikkene jeg møtte , å hvem som pratet om meg…ble også veldig slitsomt .

Dette resulterte også i at jeg ikke ønsket å jobbe så mye ved den avdelingen.

Det som ofte blir kjærnen til et problem da mennesker kun e interessert i å dyrke seg selv.  Å ser ikke at de har trådd feil.

Når jeg også oppdager løgn og at andre misbruker min godhet og raushet . Vise jeg heller ingen nåde .

Jeg kutter tvert bånd for slike karakterer.

Det å måtte bruke tiden til sjefen fordi en av mine kollegaer mente at jeg hengte ut en annen kollega.
Synes også jeg var meget uhørt .

Andre dagen på jobb etter jeg ble kjeftet opp , så var det også den som kjefta meg opp på jobb som laget diskusjon.

Men jeg skal få skylden for det også?

Uhørt å noe jeg ikke godtar!

Jeg klarer ikke når andre påfører meg det de selv skal ha et eierforhold til.

Kjeft eg opp noen, så må også jeg ta eierforhold i mine handlinger. 

Jeg følte at situasjonen ikke var rettmessig, å synes ikke det var kult å kom seg på butikken å da få en tekstmelding ifra hun som sa til sjefen at jeg skriver å sjikanere.

Jeg svarer aldri på slike meldinger verken på bloggen, fb eller tekstmelding.

Dagen jeg ble kjeftet opp , så viste ikke den kollegaen som hadde gått til sjefen og sagt at jeg skrev og hengt ut en kollega.

Jeg dro hjem i fra jobb med en meget trist følelse…etter å ha blitt kjefta opp og den følelsen kan du selv gå inn i deg selv…tenke var selvfølgelig ikke god.

I blogg innlegget skrev jeg ikke noen av ordene som vedkommende hadde brukt mot meg. Men referere til hvordan jeg skal reste av meg slik situasjon.

Det å kjenn på den følelsen e også noe som bidrar til at en holder avstand til folk .  Fordi jeg e på jobb før å hjelpe pasientene.  Ikke før å krangel eller lage situasjoner.

Hun som gikk til sjefen viste også kun en verson . Dette sier også noe da en ikke vet alt .

Sjefen hadde gått inn å lest mange blogg innlegg . ..fordi hun som gikk til sjefen påsto at jeg henger ut mine kollegaer.

Hun kunne ikke finne ut hvem jeg hadde skrevet om, å heller ikke ta meg på noe.

Fikk også tilbake melding via sjefen at hun opplevde meg som en blid og flott person.

Det å vite at folk går bakom ryggen din får også konsekvenser.

Jeg sa selvfølgelig hvorfor jeg blogger og hvordan jeg blogg.

Jeg skriv om mine opplevelser , katakterer i fra de ulike plassene jeg jobbet.  Jeg skriver aldri hvor jeg har kilden i fra, men det som er poenget med min blogging er hvordan jeg skal motivere meg selv til å klare å stå i tøffe situasjoner. 

Hvis jeg opplever en vanskelig situasjon, så er målet med bloggen også hvordan skal jeg jobbe ut en bedre utgave av meg selv?

Fordi jeg kan selvfølgelig ikke kopiere dårlig adferd og dårlig mønster.

Det jeg også mener med dette innlegget er også at i enkelte kvinnedominerte yrker så er damer dessverre råtten mot hverandre.

Dette er også med på å skape en dårlig arbeids miljø, jeg kjenner allerede selv …at jeg må ha luft, var også ærlig til sjefen at jeg kom ikke til å skape situasjoner på jobb.
Men skjer dette en gang til så prat jeg ikke med noen av de innvolverte.  Kun jobb relaterte ting, fordi eg klar ikke slike karakterer .

Heldig som jeg er har jeg Heldigvis flere ben å stå på, å når en aldri e borte i fra jobb. Kun e interessert i å ha det gøy med folk å gjøre en god jobb. Så dukker det sikkert opp en ny åpning for meg også.

Skap deg en nydelig dag, 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg