Fokuset bør ligg på en selv først !

Hei 😘

Yes Helga e startet 😘

En flott arbeids dag e over, godt å kan dra hjem å vite at en har bidratt til at de som trenger din hjelp også får det bedre 👍

september e en nydelig høst mnd.  Er vær gudene med oss så kommer vi også til å få en nydelig tid.

Er værmeldingen til å lite på så har vi også noe godt i vente 😘

Selv om en jobber i helga så skal en hygge seg , ser virkelig fram til en flott helg med litt jobb også andre hyggelige opplever.

Ofte så haste vi oss av sted , vi tilbringe også tiden vår feil.

Hvorfor gjør vi det dag ut og dag inn? Jeg har i alle fall lært av enkelte erfaringer at det er ofte lurt å trekke seg unna.  Det som ikke er behagelig eller bidrar til glede eller vekst.

Vi forhindrer kun for oss selv ved å forsure eller påvirke er miljø negativt.

En kan føle på en situasjon at den ikke e grei selvfølgelig.  Men viktig at vi også er flinke til å fokusere på oss selv før du fokusere på andre.

Fordi når du kun fokuserer å må kommentere andre sine feil og mangler så er også det en del du selv bør gjøre med deg også !

《Vær heller en god rollefigur å bidra til at dine med mennesker rund deg blir glade for å se deg . Ikke blir glad fordi du forlater et rom ….》

Derfor skal jeg være mere takknemlig, trekk meg helt og holdent unna karakterer jeg ikke har en god kjemi med .

《Være med flotte katakterer som bidrar til Glede og latter.  Vi trenger mere påfyll av gode situasjoner. 》

《Ikke fordi en ikke vil prat , men ofte e det best slik. 》

Gleder meg veldig til å skal nyte kvelden 😘

Skap deg en riktig nydelig dag, håper du får en flott fredag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg