Vi er arbeids narkoman ikke Navere!

Hei 😘

Litt fredags prat godt å kunne nyte dagen godt.

Mange gleder seg veldig til å kan nyte en fri helg med et glass vin og bedre middag .

Helg e også noe som en gleder seg veldig til selv om en denne helga også har jobb.

Skal nyte den godt i flott selskap, en e heldig som har flotte folk rundt seg.

I dag har jeg en helge følelse, hadde gjort seg å fått den startet.  Men med flotte kollegaer sammen på jobb kommer også denne dagen til å gå unna.

I går fikk jeg heldigvis gjort mere på bokprosjektet mitt, godt at en kjenner at ting løser seg for meg akkurat der.

Har hatt en periode med skrive sperre, ikke akkurat klart å finne roen å gleden men i går kom den heldigvis.

Har fått jobbet med å prate med flere venninner og bekjente samtidig en del slektninger.  Dette for å reflektere å se på helheten rundt livet.

Ofte så blir en hentet inn av mennesker som ikke ønsker deg den gode lykken i livet.  Har liksom ikke skjønt meg på karakterer som kun e ute etter å så eder og galle.

Det e vemodig å må forholde seg til slike karakterer, men hva skal en gjøre ? Jeg har bestemt meg uansett hvem som sender meg meldinger som e av dårlig karakter.  Som ikke har rot i virkeligheten eller kun e interessert i å jobbe mot meg å mine mål.

Jeg beundrer mine barn for deres mål og ambisjoner.  De er en ekte Skarstad ingen tvil . Vet mor i himmelen ser garantert ofte ned på de å beundrer deres mot og hva de står i mot. Bestefar på røssvoll han e enormt stolt over de , synes de e modige å flotte katakterer.

En opplever dessverre at mennesker kommer med uvitenhet å derfor slenger ut deres meninger om ting de ikke forstår.

Har heller ikke lyst til å bruke verken sinne eller andre råe teknikker, fordi den beste medisin til slike karakterer e å snakk face to face.

Jeg vet hva jeg og mine barn e gode for , jeg som også har støttet de 100% opp å samtidig få negativ motbør da en kun hjelper de opp å fram synes jeg kun vise hva de som gjør det er. 

Hadde jeg grafset å hengt ut de om hvordan jeg mener de lever livet sitt , tenker jeg også at jeg hadde fått høre at dette har du ingen ting med.

Når jeg har brukt over 200 tusen på ungene på USA turene.  Så synes også jeg at folk bør holde sine greier for deg selv.

Vi er ikke noen navere og heller ikke noen snyltere.

Vi er arbeidsnarkoman og elsker å bygge opp businessen og jobbe målrettet.

At mine barn har kopiert meg og ser hvordan jeg har fått ting til opp igjennom i Livet så ser de også at ting kommer ikke av seg selv.

Ingen som skades av å må jobbe litt ekstra.  Det bor mere i oss en vi faktisk e klar over .

Ved å bygge oss selv ned så påvirker også det våre holdninger og hvordan vi ser på livet rundt oss.

Ofte lurt å tenke over litt før du handler!

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg