Bokprosjektet ❤

Hei 😘

Yes endelig fikk jeg god skrive kløe på bokprosjektet mitt.

Har fått kommet godt i gang, den følelsen av å skrive om denne skjebnen mamma lidd under.  Er også veldig spesielt.

Det er faktisk min barndom jeg også referer til . Det livet jeg måtte leve pga 3 mektige damer gjore det overgrepet på mamma.

Ofte så lurer jeg på hvordan livet hadde vært om alt hadde vært normalt.

At mamma hadde fått beholdt barnet, og vi alle hadde vokst opp sammen.
Litt merkelig å tenk på i dag, men en gjør deg jo selvfølgelig litt tanker om det .

Kunne selvføl ha kommet lengre i bokprosjektet, men det skal være gøy å holde på . Så er det gøy å skape dette mellom jobb og fritid.

Det tar også litt tid å erindre og en må kontakte flere mennesker som mamma var mye med.

Dette for å reflektere over mitt syn og deres syn på saken.

Greit å prate med de som også sto henne nære .

Ringte nettopp han mamma bodde sammen med på Fauske. Dessverre tok han ikke telefonen…hadde vært kult å fått pratet med han.

Bare å håpe at en kan få kontakt.

Har ikke pratet med han siden jeg var 13 år så er en del år siden  nå.

Nå blir det en pause i fra skrivingen , skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg