Oi snart helg ❤

Hei 😘

God morgen, ny dag å igjen nye muligheter.

Godt å få dagen med seg, kjenn også at eg gled meg til å kom meg på jobb.

En e heldig å privilegert når en jobb på flere plasser i dag skal jeg på en omsorgsbolig.  Like forandring å godt å kjenn på miljø forandring.

Går dagen med de inntrykk de påvirke en i dag også.  E spennende å se om en blir foretrukket i en ny bransje. 

Jeg søkte for en tid tilbake på en resturang jobb, å i den restauranten så ønsket de å ha veldig unge servitører .

Så regnet med at jeg var i det gammleste laget…da en e tippet over 40 år , da foretrekk de selvfølgelig en ung dame tidlig i 20 årene.

En bruk å si allt til sin tid , føler ikke alderen min er noe hinder i verken jobb eller karriere. Så er nok bare mere moden nå enn da jeg jobbet sist i resturant bransjen.

Skal nyte dagen godt jeg , kjøre ut varer i dag også 👍

Gøy å ha kunder rundt om kring her i Rana, blir penger av der også.

Skap deg en nydelig dag, jeg skal fokusere på takknemlighet.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg