Gjør godt både innvendig og utvendig ❤

Hei 😘

Dagene går unna, nå er vi snart midt i uka, må si uka går unna .

De fridagene jeg har hatt ha vært nydelig, fått brukt tiden rett . Kanskje ikke helt rett med tid til alle en kunne ha tengt å brukt tiden på . Men har uansett fått utnytta tiden godt .

Ofte så tenk vi mest på å skal være for andre, det å gi tid e også noe.  Vi må også være raus med oss selv. Føle virkelig at jeg har vært det.

Fått gjort mye her hjemme, slappet av  å bare laddet opp.  Ikke ofte jeg sitter å gløtt på tven ….å kos meg . Det har jeg fått gjort nå disse dagene.  utrolig godt å nyte stunden ❤

《Skal liksom ingen ting til før en kjenn en e klar til dyst igjen.》

Har fått vært på besøk, hatt besøk og brukt tiden på flotte folk. 😘

《Det å vie tiden til mennesker som betyr noe for oss e godt .》

Ofte så tar en seg ikke god nok tid til de en e glad i . Fikk tatt meg en hyggelig tur til Røssvoll.  Pappa å jeg e som 2 dråper vann ….like glad i å jobb 2 arbeids narkomane …så var ikke så heldig å finne han hjemme …men mi flotte stemor vår det så vi fikk oss en flott Stund sammen 😘

Godt å være sosial og samtidig være i sitt eget selskap . Tror vi har godt av å være litt alene.  Vi løver vi kjenne oss selv…haha må ha egentid å lik å bestem veien videre også selv.
Spesielt når vi vet hvordan vi vil ha det også er vi ikke lett å lure , vi blir som lam når vi får leve det livet som vi er ment til å leve.❤

Er noe det å ikke like å bli styrt å få ting unna selv . Heldigvis har blitt en  ræser på å be om hjelp om en trenger.

Nå skal jeg ladde opp til en ny flott dag, som kommer med glede og  nye utfordringer.

Skap deg en flott kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg