Før meg er det akkurat som rå kjærlighet!

Hei 😘

Godt å kunne nyte fridagen med jobb i min egen business.  E aldeles strålende å kunne nyte tiden . Fikk meg en hyggelig liten by tur med en tidligere kollega også e koslig å veksle litt ord.

Sjelden en er i byen å ser i butikker å snakk med folk .  Var koslig stund 😘

Skal liksom ikke så mye til før å glede meg, godt at en e enkelt å lett å omstille seg. 

Fridager e godt å nyte både sammen med venner&kjære.  Kjekt å ladde opp batteriene sine å være i sitt eget element.  Vi streber alle etter å lykkes å bli likt . Før meg e det passe å bli godtatt.  Eg må liksom ikke ha bekreftelse på alt , nok at en kjenn på kjemien stem osv….

Vi kjenn så lett på det da vi ikke e ønsket eller e ønska.  Godt å kan ha det rette fokuset å gled deg på framover .

I byen i dag møtte jeg selvfølgelig på flere som undret på hvordan turen til USA har vært . Må bare bekrefte at vi hadde en nydelig tur. Stadig vekk så lærer vi oss nye knep på disse turene våre.

Flere som både beundrer mine barn for deres mot å deres mål og ikke minst de store ambisjonene som de har satt seg .

Det å ha meldt seg inn i teamet i California e stort for ungene.  De har også formet seg mere enn de hadde gjort om de ikke var med. Dette er også med til å påvirke de positivt å dra de mot nye høyder.

Vi har dette året reist på 4 USA turer , målet for ungene e å komme seg på en til tur i år.

Jeg har satt foten litt ned ikke før å ødelegge for mine barn, men for å lære de at skal vi oppnå noe i livet.  Så må vi også peis på å jobb mot målet å sette kursen slik at vi jobber alle mot et felles mål.

Dette har blitt en livsstil for oss, det å åpne året med USA tur så håper jeg vi klarer å avslutte med en USA tur også ….

USA turene våre har påvirket min inntekt med at jeg har økt den med 15 til 20 tusen i snitt kvar mnd i år . Kult å se hva mål i grunn gjør med oss.

Jeg har satt meg store mål i min egen business som jeg ikke streber . Men jobber målrettet for å øke både kundekrets og samtidig jobbe målrettet.  Slik at jeg også får bedre avkastning.  Det som e så kult jeg kan jobbe med dette i fra USA og andre land.  Så må liksom ikke være hjemme i Norge.

Bokprosjekt mitt har også begynt å ta mere form.  Jeg har jobbet med det en del , det å få ting på papiret e godt .

Det å reflektere over livet og reflektere med venner av mamma som også kjente henne godt . E en viktig brikke i bokprosjektet.

Flere som har lurt på om jeg har kommet langt på boka.  Jeg har kommet er godt stykke på vei, har skrevet ca 17 tusen ord.

Så er uansett en god begynnelse. 

Det å ha mål og se på løsninger er for meg viktig. 

Det å skrive blir også det samme som å ha en date med en du e glad i , men kluet her en må være opplagt å samtidig våken å ha lyst å kjenn på den gode energien.

Disse turene har påvirket meg enormt , slik at jeg også har klart å stå på mere i jobb og karriere.  Jeg e en arbeids narkoman.  Å digg når jeg kjenn blodpompa går …å kjenn på adrenalin kikket.

Før meg e det akkurat som rå kjærlighet, det å lykkes å ha denne gode følelsen da en lykkes i karriere og ellers. 

Vi kjenner på den balansen ofte må en være mere våken å klar for å vite hva vi trenger.  Men ofte så vet en bare at dette blir veldig bra.

Det å oppleve en annen kultur å se noe annet en Norge e viktig.  Fordi vi trenger å se hvor godt vi i grunn har det her hjemme. 

Alltid godt å reise bort , så e det straks bedre å komme hjem igjen 😘

Flere som hadde lyst til at jeg skulle legge ved flere bilder i fra USA turen .  Her legg jeg ved noen ekstra bilder ❤😘

0 kommentarer

Siste innlegg