Sett pris på det du har ❤

Hei 😘

Yes , nydelig dag å våkne opp til . Hærlig å være frilanser å bestemme min egen arbeids tid selv ❤

E vell ikke så langt unna opphavet mitt , godt å ha sunne verdier.

Fikk en nydelig stund på Babette sammen med mamma sin venninne. Blir også litt mi nå siden mamma ikke e blandt oss mere . Hun lever rundt oss, kan føle at hun e rundt meg ….godt å kan kjenne på den gode energien, en får .

Kjenner selvfølgelig på det savnet etter å ha henne her, så mye jeg hadde ønsket å fortelle henne….livet er ikke alltid slik som vi forutser.

Derfor så ta vare på deres , de som betyr noe i livet ditt.  En vet ikke morgen dagen, livet smiler om vi vil det. Jeg ser selv at å være positiv å se løsninger.  E også det som e medisin mot savnet etter å kunne ha mamma sammen med oss lengre.

Det som er så sårt når vi mister dem vi har kjær så bidrar også det til at vi knytter andre bånd.  Utrolig takknemlig for all den tid jeg viet mamma…mens hun levde. 

Rart å være den som er den eldste å ikke ha en voksen å spørre om råd ….på mor siden, litt spesielt men vi blir også vandt med det ❤

Fridager e noe vi må ha fordi vi trenger påfyll av å gjøre andre oppgaver.  Ser selv jeg er et ja menneske som alltid si ja til å stå på å jobbe.  Godt å kunne jobb i dag i min egen business. 

Fikk varer i dag så godt å få pakket de , så er det bare å få kjørt de ut til kundene.  E godt å kan glede seg for å selge gode produkter. 

Utrolig takknemlig for at en har så mange trofaste kunder , hadde vært kult å fått flere kollegaer som hadde samme interessen som jeg selv.

Håper du leser tar kontakt om du kjenner for å kunne ta deg en ekstra jobb som også bidrar til ekstra inntekter og samtidig at du lærer mere.

Produktene e veldig gode  , er bygd opp på Alovera. 

Det e så godt å ha tid til både venner , ungene de betyr absolutt for meg ❤

Skap deg en nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg