Yes, ferdig med arbeids helga ❤

Hei 😘

Da var herved arbeids helga over å ny uke står for tur 👍

Uka samlet sett har både komme med gode erfaringer og samtidig har jeg lært hva som også betyr mere for meg enn jeg ofte tenker over.

De nære verdiene som vi e oppvokst med , ved å gi av oss selv være raus og god . Er også noe som vi har i oss , da vi blir brukt av andre eller får en dårlig relasjon til folk , så er også det greit å få det avklart.  Vi kan ikke gå rundt å like alle å en hver .

Det som e viktig er at vi viser respekt , å være tolerant over for de en har rundt seg.

Det å modnes som en har gjort dette året, med reising og det å jobbe hardt for å nå mine mål.  Har sikket påvirket meg veldig, fordi jeg er en karakter som liker å være i et miljø der vi kan reflektere og jobbe mot felles mål. I jobb og selvfølgelig privat.

Ofte innen for helsesektoren, opplever en også at ting ikke blir like godt mottsatt, trist når enkelte kollegaer ikke klare å se ut i fra boksen, å tenke samlet . Uten at de går i ulik retning for å tru at en oppnår noe med jobben de gjør.

En trenger ikke å være raketforsker for å finne løsning på et problem.

Det å kjenne på kroppen at en har gjort en hel jobb e godt å være sliten men veit at en har bidratt til at pasientene har fått en god opplevelse.

Jeg lovet en pasient og ektefellen at jeg skulle ta pasienten med på kjøretur.

I dag ble det rom til det , noe som både Gledet meg like mye som det gledet pasienten.

Det å gi av seg selv lik eg , godt å kan dra hjem å vite at jobben jeg har gjort i dag , var veldig god. Selv om avdelingen har vært aktiv, så fikk vi alle som jobbet sammen det godt til 👍 det å vite at en har hatt tid til alle pasientene å gitt de rett mengde med tid e så utrolig viktig.

Synes i grunn at vi kunne ha vært mere folk på jobb, slik at vi hadde kunnet gjort mere hyggelig opplevelser for de 😘

Nå skal jeg ta kvelden, ladde opp til en nydelig dag i morgen 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg