Noen ord før dagen ❤ Grip dagen 😘

Hei 😘

Godt å kunne sove litt lengre i dag, men litt sykt hvor rutinert vi er . Til å våkne gry tidlig selv om en kan sove lengre.

Godt å være uthvilt å klar til dyst i dag også 👍

Selv om arbeids helga nå snart e ferdig e det også godt å kan vite at en har dager som en kan gjøre akkurat det hjerte begjærer. 

Godt å legge litt planer også gjøre litt slik som det passer seg . En er en aktiv karakter som ofte har mange baller i lufta.  Då e det godt å kan gjøre akkurat det en føler for.

Har bedt mine barn om hjelp til å få malet huset ferdig, så håper vi klarer dette e godt å få ting gjort sammen ❤

Helgen går fort unna en planlegge mye som en ønsket å gjøre å en får gjort litt , akkurat slik er det også før andre også .  Men en føler ofte at ting blir på vent ….men men slik er det , blir godt når en får avsluttet denne helga å går en ny flott uke i møte.

Denne tiden etter jeg kom hjem i fra USA så virke det at det så lenge siden vi kom hjem , sikkert pga at vi har hatt mye å fylle dagene med, urolig godt å ha en god følelse på framover.

Høsten kom med raske skritt, torsdag da vi var i Sverige så var faktisk nysnøen kommet oppi fjellet.  Er litt tidlig, men dette rår vi selvfølgelig ikke over 👍

Synes i grunn at det var dyktig tidlig vi e enda i august . Den flotteste måneden å være født i 😘

Vi som er født inn i denne mnd, vi er mennesker som har store mål og ambisjoner som også kan påvirke andre rundt oss .  Vi er en slik karakter at blir vi brent , så skygge vi også banen.  Men vi e klok av natur til å heve oss over andre mennesker som ikke har verken karakter eller styrke.

Utrolig takknemlig før alt jeg får oppleve, det å vise raushet å være snill mot mennesker e også en selvfølge.

《Trekk deg unna karaktere som bare bare bidrar eder og galle. 》

Jeg har ofre opprydding i mitt venne register , så de som kun snylter eller bare er et påheng , blir også kutta ut. 

Viktig å rydd opp slik at vi tar bort unødvendig støy.

Du får det så mye kulere selv , ingen som ork å være med mennesker som ikke har sine egene meninger.

Vi bruker våre gode egenskaper enkelt fortalt ❤

Nå skal frøkna få skreve litt mere på bokprosjektet mitt, har heldigvis tid til rådighet før jeg må på jobb 👍

Ønsker seg en riktig så flott dag, håper at dagen din blir flott .  Skap deg en nydelig dag, som bidrar til at du får det godt både med deg deg og med andre ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg