Ser opp til de som har nådd lengre enn meg !

Hei 😘

En flott dag, fredag å helg igjen 👍

Har hatt en flott arbeids dag, godt å være på Haukenes omsorgsbolig, godt å møte igjen gode beboere og samtidig flotte kollegaer.

Det å jobbe på en annen måte enn på et sykehjem, digg eg.  Godt å kan jobbe på flere plasser.  Vi blir også mere skjerpet ved å se ved et klinisk blikk over vår jobb og det å se etter tegn å forandring.

Beboerne ønsket meg velkommen tilbake etter USA turen min, e så godt å kan se denne gjensyns gleden å bli sett og samtidig dette rører mitt hjerte enormt!

Mange ladde opp til helg og kvalitetstid, jeg ladde opp til en flott helg som skal tilbringes både på jobb og samtidig ved å skrive på bokprosjektet mitt.  Godt å ha lagt planer for helga si akkurat .

E jo heller ikke feil om det blir tid til kaffe sammen nære å kjære.  Ofte så lurer kreti å pleti hvordan en klarer å gi plass til så mye som en gjør.

Enkelt forklart : ikke bruk tid på Søppel! Så får du også akkurat den tiden du måtte ønske til det som gir livet menig ❤

Perioden fra jeg kom hjem i fra USA nå i forje uke å til nå . Har vært vidunderlig på alle måter.  Vi har vokst på disse turene, også knytter båndet oss i mellom sterkere.  Utrolig  godt at vi ser kun positivt på livet .

Vi hindrer oss ikke , vi gir oss selv grobunn til å øke vår suksess.

Hvordan i fan klar du det?

Enkelt forklart vi må ha trua på hva vi holder på med .
Stå på å jobbe målrettet .
Ikke gi opp om en møter på hinder.
Dette gir oss faktisk mere styrke og sterkere vinnerinstinkt.
Like jobben også her vi må være in Love i jobben også . Så det handler om hvordan vi også speiler vår atferd og hvordan vi også møter mennesker.

Den gode energien en får ved å være i en god rus som en får når en lykkes i livet på de naturlige tingene.  Vi drar oss også mot mennesker som har høyere ambisjoner og større mål som oss selv da vi søker etter de rette folka.

Ofte kan vi føle at vi ikke finner det vi leter etter , men der må vi også rydde opp hos oss selv først.

Fordi der må vi også ta bort støy som vi ikke ønsker i livet vårt. Som hindrer oss i å lykkes, eller finne kjærligheten, business. 

Ta bort alt som du ikke liker hos andre , ikke omgås mennesker som irriterer deg, eller mennesker som kun e svarsyk på deg og hva du har klart å oppnå.

Jeg ser opp til mennesker som har nådd lengre enn meg selv . De er også mine forbilder, å de jeg henger meg er også slike karakterer som også har en god og sunn adferd.

Skap deg en nydelig fredag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg