Turnus kvinne og forfatter , egner seg godt ❤👍

Hei 😘

God morgen, en nydelig dag å våkne opp til !

Sol å flott vær, nå er jeg på tur på jobb blir godt å dra på omsorgs boligen å jobbe . Godt å få miljø forandring.  Kjenn faktisk at jeg har savnet denne plassen . Både kollega og beboere.

Vi trenger ofte å kjenne på denne følelsen, fordi vi blir også da mere takknemlig for det vi også har . Også vie vi plass til gode opplevelser.

I dag skal jeg virkelig bruke tiden min rett , både på jobb og hjemme.

Turnus livet er også noe som bidrar til mye helge jobb på meg som ikke har stor stilling. Har 21 % men, har vært heldig å fått bra med jobb . Klag ikke , godt å flekse mellom ulike jobber .

Det å jobb med bare demens blir i det lange løp , litt for ensformig.  Lik mere variasjon og treng å kan fleks sik jeg gjør.

Det å kan kalle seg frilanser er også innafor, spesielt når en også har salgsjobb uten om.

Jeg kjenne på den gode energien jeg innehar i meg.  Skal utnytte dette godt både privat og på jobb.

Jeg kjenner nå for å få lov til å brette opp armene mine , før å skrive mere på bokprosjektet mitt.

Det å ha påbegynt dette bokprosjektet er også spesielt, til å ta å føle på.

Jeg hadde som mål å få skrevet på USA turen, men ikke alt blir slik vi planlegg…men , alt til sin tid sies det .

De ordene en har fått skrevet e også en god begynnelse, det e med stolthet jeg skriver også .

Historien rundt mamma, og livet hun hadde skal opp i dagen . Det er garantert mange flere som har lidd under like omstendigheter.

Nå er det bare å kom seg på jobb ❤kos deg å skap deg en nydelig dag ❤😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min  ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg