Livet e her å nu Grip sjansen ❤

Hei 😘

Før en nydelig fri dag jeg har hatt i dag, vært sammen med flotte folk 😘

Fått gjort mye her hjemme, kjekt å få hentet opp kjerring evne mitt 👍

Det å få vasket litt klær og stelt her hjemme e godt , musikken på full guffe, love ❤

Det e det som gjør det å bo i Enebolig  perfekt 👍 en har heldigvis ikke så mange å ta hensyn til, 👍

Det å jobbe turnus å ha fri midt i uka e kanon, godt å kan ta helg midt i uka .

Dagen har vært veldig innholdsrik, det som også gir livet menig.

Hvorfor skal vi alltid sette alt på vent? Vent til ditt og til datt?

Nei , livet e her å nu Grip sjansen som byr seg i livet ditt.

Jeg har sagt at jeg ikke har tengt å bruke tid på en jobb, eller andre som ikke byr meg kvalitet.  Eller kort fortalt  gir meg lite utfordringer og lite faglig påfyll.  En må kjenn at en har denne gleden og lysten på både jobb og kjærlighet . Det e innafor å sammen ligne det , fordi det som også blir livet vårt.

Trives vi ikke så synes det godt utenpå, så følge våre indre drømmer å lev e noe jeg også skal bli flinkere å gjør framover.

Ved å utfordre meg selv ved å se etter en ny jobb e også noe jeg har sagt flere ganger at jeg ønsker . Har flere baller i lufta , så kjenner på følelsen at yes Gled meg framover!

Vi må våg å gå utenfor vår egen konforsone å yes, glede meg sykt framover. 

Det signaler vi gir kommer også tilbake,❤

Skap deg en nydelig dag ❤

Nå e det bare å fokuser at en ny jobb kommer så går også det i boks 👍

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg