Turnus livet 😘

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til, sol å flott høstvær. 

Det å jobbe turnus e ofte lite fri i perioder også har vi en fordel en kan ta helg midt i uka 😘👍

Genialt å kan nyte fridagen i dette flotte været, om vi skal sammenligne dette med noe, må det være magisk øyeblikk.

《Kaffen er på kok , blir godt å kan nyte formiddagen med litt kvalitetstid》 😘

En ser ofte etter noe som vi kan bli bedre på i livet.  Jeg er en slik karakter at det å utvide mitt kontakt nett og samtidig tørr å våge meg i ukjent terreng.  E ofte både spennande  og samtidig lærerikt.

Det å kun jobbe på samme plassen år ut og år inn , da må vi også sprit opp både vår egen interesse og samtidig være kin i faget.

Ofte kan en se at om en ikke går inn i seg selv , å jobb med å like jobben som en har og ikke kun tar alt for gitt.  Så vil vi også stagnere, jeg tror det e sundt å våge litt mer . Samtidig så må vi også være ydmyke i den gamen som vi har. 

Vi har et skall som er vårt ytre også har vi det indre som også er våre følelser.  Vi vet faktisk aldri når vi kansje gjør feil mot seg selv eller andre. 

《Derfor må vi være flinkere til å tenke over både handlinger og ord.》

Skap deg en nydelig dag, 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg