Det er magisk, ❤

Hei 😘

Det e så godt å kan gled seg på det som kommer nå framover . E godt å nyte livet som vi former i takt med våre omgivelser. ❤

Ofte så kutter vi ut det som ikke bidrar til kvalitet i livet .  Har også bestemt meg for å gå min sti.

Det å våge å bevege seg dit en ønsker å det som også følges godt skal vi også gjøre.  Det som magefølelsen sier er også det som er rett.

I dag har jeg blitt invitert på middag , ikke ofte jeg blir det ….er oftest jeg som har invitert venner ol. Så er ikke vant med å bli vartet opp . Dette er noe jeg virkelig ser fram i mot ❤

Den følelsen e god å kan kjenne på den følelsen av å glede seg og samtid  ha en forventning. E godt å bli vartet opp av et flott menneske ❤

Da kan det bare regne godt ute, før vi har det godt å varmt inne .

Det er noe som sies at når en minst forventer det . Da vi også møter på de rette menneskene .

Det som kommer til å bli godt nå framover er at tiden en kommer til å bruke e kun på folk som gir tilbake 😘

Føler selv om vi enda har en del igjen av august så e høsten kommet . Hadde håpet på at vi kunne få malet mere på huset mitt og fått turer i skog å mark.

Været det rår vi ikke over, så derfor må vi bare fokusere på vårt eget klima 👍❤

Det å lære andre å kjenne e godt å samtidig en god følelse . En er også liksom ikke helt seg selv ….føler seg litt små rar til tider haha…men det e godt å den gode stemningen.

Har ikke kjent på dette på mange år, kan ikke husk at jeg noen gang har kjent på denne følelsen noen gang .

Den e magisk ekte og samtidig nydelig ❤det e kjærlighet ❤

0 kommentarer

Siste innlegg