Det vi opplever det har vi også selv skapt!

Hei😘

God morgen 😘nydelig dag å våkne opp til.

Vi e kommet oss på slutten av august, det å kjenne på denne høst luften , å rå lufta e godt .

Godt å kan sitte inne å fyre med ved , husk å kjøpe inn rikelig med Skarstad ved 👍❤😘 beste veden som verden har, å ikke minst flotteste selgeren.

Denne tiden vi går inn i med mørketid og det å tenn lys inne e en tid som også kan karakteriseres som både romantisk og mystisk . Gleder meg så til å kan begynne å gjøre det ❤

Det å gå seg en lang tur med den du har kjær , e noe en kan se fram i mot . En flott høst en har i møte.❤

Hvorfor en er så takknemlig for at vi har det bra i livet? Det e også fordi en sett slik pris på det en har også det en opplever.

Vil påstå at de opplevelsene vi opplever på vår vei .  Er egen skapte , fordi vi kan heller ikke klandre andre for hvordan en situasjon ble.

Når vi beveger blikket vårt lenger fram , så blir vi også mere klar på hvordan vi i grunn har det å ser også både konsekvensen av våre tilstedeværelse og hvordan vi også påvirker miljøet til oss selv og andre .

Jeg er i den oppfatning at jeg ønsker ikke å bruk tid på ergelser og ting som e bare sløsing av tid.

Vie tiden min på det som også gir livet menig.

Altså positive folk ❤

Ønsker vi vekst i livet vårt så må vi også åpne opp før det . Jeg har over lengre tid jobbet med vekst i det private og innen for business. 

En oppnår det når fokuset er på rett plass. 

Vi må også rydde bort det som forhindrer oss i å lykkes.

Ofte klarer vi kansje ikke å se hva er det som forhindrer meg i å lykkes?

Ofte kan det være mennesker som du bør trekke seg mer eller mindre unna .

Situasjoner som en kansje ikke bør bruk tid på .

Om en ser at dette ikke klarer å løses så stopp i tide.

Er du interessert i å finne kjærligheten så kutt de som oppholder deg og bare bruk deg .

Fordi da du gjør det så åpner du opp til at du møter kjærligheten akkurat der en ikke kunne tru at amors piler var ❤

Dette kan brukes i akkurat alt en ønsker å oppnå, vær snill mot deg selv. Å lev et innholdsrikt liv som igjen speiler livet ditt .

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg