Spennende uke står får tur med glede og spenning!

Hei 😘

God morgen , litt rart at i dag så begynner 3 nye epoker for mine barn deg.  Eldste skal ikke fortsette på videregående i år. Han har bestemt seg for å jobbe ut det han holder på med i fra California, pluss at han også skal jobb på Cirkel k. I byen det e et modig velg han har tatt, de må få forme sin vei selv.  Uten at vi foreldre ikke skal ha trua på de.
Han kommer til å nå langt denne gutten !

Mellomste gleder seg enormt i dag til  begynne på videre skole, pluss at hun også skal jobbe på Cirkel k i tillegg så mye hun kan.
Hun er en flott ungdom som har fine verdier. Oppriktig stolt over ho😘

Så e det minste gull som begynner på ungdomskolen, kommer til å bli en ny verden for han også! Han gleder seg enormt, han e blitt en meget moden og flink gutt, kommer også til å skape et flott liv han også.
USA turene han har vært med på i år har også gjort mye bra for han og flere blir det også at han skal bli med på 😘

Jeg selv har en fri dag, skal virkelig nyte den godt, har alltid nok å fylle dagen med . Har litt planer i dag sammen med flotte folk.  Skal møte en venninne av meg i dag, det gleder jeg meg veldig til. Har ikke sett henne på år og dag, kommer til å bli kanon trivelig å møttes ❤

Når en har fri i fra den ordinære jobben så har også jeg mye annet som skal gjøres både i mine binære jobber og på hjemme fronten, noen ganger treng vi også kun ro. Å ikke alltid gjøre så mye , godt å kan ladde opp slik at en er positiv å ser gode løsninger.

Etter at en har jobbet fult opp i forje uke , den ble mere innholdsrik en planlagt.  Det e også det som også e livet , hvorfor planlegg alt for mye i hjel? Å ved å planlegg så mye då begrenser du deg selv for både utvikling og samtidig å få oppleve nye  opplevelser som kan bidra til at en får det bedre i livet.

Jeg opplever at forje uke tok meg med storm, jeg hadde ikke planlagt noe annet at jeg skulle hjem tilbake i fra USA, å begynne å jobbe masse igjen.  Det skjedde men masse annet gøy som har bidrat til at jeg har det sykt godt i livet mitt nå.😘

Vi må ikke begrense oss, være redd for å leve.  Ikke heng deg opp i andre å høre på andre som ikke våger å leve sitt liv en gang.

Trist å se unge mennesker sett livet sitt på vent , fordi de ikke vil eller orker å leve godt å i harmoni med sine holdninger og verdier.

Vi må også jobbe for å ha det godt , ingen ting kommer av seg selv. Ved å være en bitter person eller ikke ønsker at andre skal lykkes.  Beviser også hvordan disse karakterene har det med deg selv .  De har det ikke godt med seg selv !

Når en har det godt i livet sitt, så speiler det også i våre holdninger og hvordan vi oppføre oss.  Å det synes godt om vi stråler eller ikke.

Jeg glede meg enormt til å ta fatt på denne uka , med alle utfordringer og samtidig gleder som fører med.

Skap deg en fin mandag , 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg