Eg lik ikke å lev det livet !

Hei 😘

Godt å kom seg opp til dette flotte været.

Vi klarer å venn oss til dette , helt sikkert.  Når en har ungdom i huset så sovet aldri den heimen 😂😂😂

Godt at de hold meg evig ung , 😗

Har en etterlengta fri dag, skal som sagt nyt den godt.  E jo ikke akkurat så lenge til vi reiser…til USA dagene går unna med raske skritt .

Har som mål å få unna gjort en del ting hjemme.  I dag e det også akkurat en uke til vi sitter i bilen å kjører nedover til  værnes.

Akkurat nå kjenn eg på den gode følelsen, gleden og har så mye å se fram i mot.

Ungene har lagt litt planer for turen , kommer til å bli kanon trivelig.  Like best å ta mest mulig på sparket , så en ser dagene an . Men da vi reiser alle 4 så er det også en del hensyn vi må ta 😗

Disse turene til USA har bidratt til at vi ønsker å reise flere steder.  Flott natur og godt å komme bort i fra det kjente å ikke minst vante .

Los Angeles var vi sist i januar, var mest i Santa Ana som ligget ca 2 timer i fra Los Angeles.

Blir godt å kom til Los Angeles, for å bli mere kjent her også.

Vi har jo vår opplevelse her i fra , da vi  var nære på å miste flyet vårt.  Var sinnsykt  mye biler , vi sto rett og slett fast i trafikken.

Den turen glemmer vi nok aldri. 

Vi skal bo på hotell i dette område , så vi får bli mer kjent.

Hotellet e nært flyplassen, å det e jo også en fordel , så er vi også nært alt.

Pluss så må vi selvfølgelig på stranda å oppleve den . Alle sier at det må en oppleve å selvfølgelig klart dit må vi også !

Her hjemme e vi alle aktive vi jobber  nå 3 av oss her hjemme 😗 kult å få mellomste på jobb å i virke i dag.

Det å tjene sine første penger e alltid litt spesielt og samtidig godt. Ungene ser også da hva som kreves for å ha ulike ting.

Jeg selv har bestemt meg for å stå mer på . Gi jærnet å nå mine mål. Disse usa turene motiverer meg sykt til å klare å jobb så mye som jeg gjør.

Ofte e jeg glad at jeg kommer dit jeg skal. Det betyr også bare at en er godt strukturert.

Hva drømmer du så jævlig om ?

Hvorfor må du prestere?

Har du ikke et liv?

Hvorfor drar du ikke på fest å bli full?

Disse spørsmålene får jeg sykt ofte , har heller ikke skjønt poenget med å må svare på dem dag støtt!

Om jeg hadde stilt samme spørsmål til de som drikker vær dag eller vær helg ?

Da tenker jeg at de ikke hadde likt at jeg spurt de …så jævlig ofte !

Hvorfor fordi de ønsker jo for helvete å leve sitt liv.  Slappe av og ladde opp.

Oi e det det de gjør? En jeg da som ikke drikker ? Slapper ikke jeg også av kansje bedre av ?

I alle fall dagen etter så har ikke jeg et etterslep etter en grusom fylla…osv.

Vi gjør akkurat slik vi selv vil. Derfor må vi også vise respekt å først da kan du forvente å få respekt av andre når du selv viser det.

Det som egentlig jeg ønsker å kom fram til her.  At det er alt for lite respekt for folk som har et annet valg en  de som lever A4 liv.

Eg lik ikke å lev det livet, som e gørr kjedelig, hvorfor drikke seg opp tel mot før å våge å spørr om du kan eller har sjans på den dama eller mannen ? Hvorfor ikke vær deg selv?

Gå ut av din egen konforsone å begynn akkurat i dag.  Det du e god på det veit du , det trenge du ikke å trene på . Men der du e usikker og ofte tyr til alkohol for å oppnå resultat… Så vær Ædru neste gang du skal se om du har draget på den du like så godt .

Våg å lev å gjør livet ditt om til mere positive utfordringer som bidrar til at du også utvider ditt kontaktnett men også blir mere modigere.

Hvorfor sitte å se at andre tar den du liker fordi du ikke våger å bli kjent å skape din egen mening om den personen.

Skap deg en nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg