Forventninger og den gode følelsen, samsvarer med mine mål!

Hei 😘

Snakk om en får unna gjort mye, bare en tar litt action 😘

Fått gjort mye hjemme, det å aktivisere, fordele litt jobb e også innafor! Vi er jo en bedrift så skal den også gå rundt må vi jo alle passe bedriften godt 😘

Ikke alltid vi ser hjemme som en bedrift, vi må nok sikkert bli flinkere til å fokusere likens hjemme.  Så blir også ting bedre fordelt .

Ungene de e så store nå, de kan hjelpes til . Skal heller ikke lenger være nødvendig  å si hva de skal gjøre.

De kan godt flytte blikket litt så ser de hva som bør gjøres. En må bære lære de godt opp, så de blir noen gode omsorgs personer.

Fikk meg ja en god trim med gressklipperen.  Det e godt å få det unnagjort så kan en fokusere på noe annet .  Ser bare de få dagene var i USA, så ha det grodd godt.  Liker tiden vi er inne i nå trærne e frodig , syren buskene blomstrer en mnd for seint….men herregud så nydelig nå da det vokser til.

Vi har mye å være glad for her i Norge, har bestemt meg for å være mere takknemlig for det jeg oppleve og det jeg klarer å prestere 😘

Belønning til meg selv som kommer i morgen , har jeg ønsket meg i 13 år , det har vært noe jeg har sett fram i mot . Å endelig så blir det….akkurat nå føler jeg meg som et forelska person , full av forventning og glede.

En skal glede seg mer og samtidig bruk alt en har som bidrar til at en får mere glede.  Dette kommer til å bidra til at jeg øker min aktivitet med jobb og de planene som jeg har satt meg som mål på 2 års planen min 😘

Håper du har det bra , skap deg en flott fredag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

4 kommentarer

Siste innlegg