Vis mere raushet mot andre!

Hei 😙

Utrolig flott dag en har hatt i dag.  Fikk meg en café tur sammen med ungdommen og en venninne før jobb i dag .  Godt å se litt folk , etter at jeg kom hjem i fra ferie ❤

Det e alltid litt spesielt å starte opp de første dagene på jobb . Etter at en har hatt fri en uke . Mye e forandret og noe er helt som før!

Det som e sjarmen med å jobbe med mennesker , en må alltid vise høflighet og respekt . Når en er i møte med andre og på jobb.

Det jeg opplevde på USA turene mine så langt i år . Er at det Amrikanske folket er gjennomsnittlig mer vennlig enn vi nordboere . Eller faktisk det nordiske folket. Vi har sykt mye å lære av dem.

Det å vise vennlighet og raushet mot de en kommer i kontakt med på jobb er også en selvfølge.  Dessverre er det her ganske mange , som bør gå inn i seg selv….fordi vi fortjener faktisk å bli møtt med verdighet uansett hva du syntes om meg!

En ser i min jobb innen for helsesektoren og innen for resturang bransjen og alle service bransjen. Så er det ofte lav mål med å vise raushet og gjestfrihet !

Vi har sykt mye å lære av å bli mere flink til å se andre , ikke være så forbanna ego å kun dyrke seg selv og sitt eget ego!

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg