Når du ser en forskjell !

Hei 😗

Nyter enda finværet i San Diego 😗

Vi sitter å sol oss, å nyter siste timene vi er her 😗

Vi har fått spist god frokost lunch i byen i dag . Vi har vært tro i mot hotellet alle de andre dagene.  Godt å kunne se litt annet.

Alt leverer så bra her, vi blir både underholdt og gitt oss påminnelse på hvor god vi har det 😗

På denne turen til USA ble det også tydeligst på fattig og rik . Når vi var i Los Angeles og Santa Ana.  Pluss når vi var i Las Vegas så vi ikke så mye uteliggere. Som her den kontrasten kjent eg gjør noe med meg.

Vi blir satt ut , fordi vi ikke er vant med å se mennesker på gata gå nesten uten klær.  Ja en søppelsekk rundt seg som klær.

Det satt meg ut å ønsker å hjelpe de , en får med en gang den trangen . Det er også helg normalt.

Vi tenker ofte at dette er selvforskyldt.  Selvfølelse kan dette være en realitet.  Like så at de ikke hadde den største skylden selv.

Når en ser forskjellene å vet hva som skjer om en ikke tar rede på seg selv . Blir også disse verdiene viktig.

Mens vi satt på restauranten å spiste. Så jeg kelneren vi hadde da vi var ute å spiste i går  på en  italienske resturant . Tydelig at det er vanlig at mange av amrikanske folk har 2 jobber.  Han som hilste på oss , jobbet på 2 restauranter.  Hyggelig å se at en får den gjensyns gleden en flott person.

Selv om jeg har skrevet om fattigdom i dette innlegget, så er det selvfølelse mye rikdom også . Her har vi liksom et større areal med alt.

Derfor det synes så godt når det er store kontraster.

San Diego leverer enormt , hit skal vi tilbake til jeg å da alle ungene mine.

En skal varig planlegge neste San Diego tur 😗

Jeg legger ved litt bilder slik at du får se . Litt i fra turen vi har hatt i dag 😗

Skap deg en riktig nydelig kveld i Norge 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer
    1. Fine bilder 🙂 Koser dere, helt sikkert 🙂 Du får lukke øynene for all fattigdom du ser, for du kan uansett ikke hjelpe alle. De fleste som lever på gata vil kun ha penger slik at de kan kjøpe dop eller alkohol ( ja kanskje ikke alle).Trist å lese dette med at de bruker søppelsekker som klær. Det har jeg aldri sett før, heller ikke på film. Nå har ikke jeg vært i USA, men jeg har sett fattigdom…….

    2. due:

      Hei:-))

      Ja , du har helt rett. Vi har hatt en nydelig tur .
      Har som sagt ikke sett det før jeg heller, er i USA for 3 gang i år… Men at de har en stor forskjell e helt sikkert. Kommer jo også av at de ikke har de samme sosiale godene som vi har i Norge.

      Ønsker deg en riktig nydelig dag klem:-))))

Siste innlegg