San Diego, byen som aldri sover!

Hei 😗

En flott dag har vi hatt, enda mye igjen av kvelden her. Kl e 20.18 så skal ta meg en tur ned å spis litt kvelds mat.

Daniel er ute sammen med Broder temaet 😗

Været og klimaet leverer så godt, har virkelig fått slappet godt av i dag.

Har også gått meg en lang tur , utrolig stort område, men godt å se på folke livet. 

Det å se folk gå til sitt , haste og ikke haste e litt godt å bare se. Være våken å følge med, så obsereverer en også de karakterene som gjør en forskjell.

Det å oppleve dette e godt å samtidig surralistisk.  En må bære nyte dagene , fordi tiden går så fort. 

Reisen denne gangen gikk sykt fort , synes jeg selv om det ble om ikke helt like lang reise tid , som vi har hatt før. Så opp mot 30 timer , vi kjørt tross alt i fra Mo i Rana.

Første gang vi har opplevd at bagasjen vår ikke har kommet fram.
Vi har  bare hatt god reise opplevelse men denne turen . Da e det surt at alt ikke samsvare ….

Det oppdaget vi ikke først før vi skulle fortolle det i Los Angeles, så  ja syntes det var kjipt der ….og da.  Men håpet at det kunne komme fram da vi var kommet til San Diego. 

De var no flink i San Diego å formiddle for oss her , så vi fikk shoppet oss litt klær…men måtte begrense oss. Vi fikk et beløp vi måtte forholde oss til.

Vi ble halveis lovet at bagasjen skulle kom i dag….men det har den heller ikke gjort. 

Kjenn litt på den ved smaken, når du har pakket ned det du hadde lyst til å bruk . Også e det så begrenset . Turen ble ikkje det samme , men skal no uansett nyt den . Tross alt koster denne turen 30000 pluss pluss….så skal kos meg !

Vi har no uansett lært , hva vi ikke lenger skal ha i bagasjen som skal sendes osv…. det er jo slik livet er . Fult med overraskelser. 

Det som jeg synes e utrolig rart er at systemet e sykt dårlig med kommunikasjon mellom Gardemoen, at de ikke har et ansvar?

Hadde vi skulle  vært her i et år … så hadde det vært ok , da hadde ikke jeg behøvd å blitt så irritert som jeg ble nå. Da hadde jeg hatt god tid…..!

Uansett hva vi erfarer så lærer vi av det , både av gode og dårlige erfaringer.  Denne turen kommer til å skape at en har et ryddigere system.  For hva en har med deg….vi ble stilt  kontroll spørsmål for hva vi hadde i bagasjen vår. Vi måtte si 3 ting , jeg: solkrem , aftersun, svarte sko . Dette skulle være det de så etter i min bagasje.

Vet om noen dager så ler en godt av dette , det er jo selvfølgelig bare døde gjenstander.  Akkurat nå skulle jeg ha hatt aftersun…utrolig hvor avhengig vi er av forskjellig ting .

Solen e sykt sterk her , så i dag orket ikke jeg å vase i butikker, satt ferdig å nøt en kaffe og jobbet med mine prosjekterer. Når jeg kom tilbake til hotellet kjent eg at solen har preget meg litt …. Godt å kjenne på varmen helt sikkert.

San Diego e en kanon trivelig plass, vi har så langt bare fint å si om plassen . Et kjekt by liv, mye  menneska som er rundt om kring.

Dette er byen som aldri sover , var i en liten nærbutikk å shoppet litt amerikansk godt . Vi har blitt vandt med litt forskjellige, så er det flere brus typer som en bare må ha 👌

Rootbeer e aldeles nydelig , den e en fast drikke som e nydelig ❤

Legger ved litt bilder, så dere får se !

Nå må jeg ned å gå meg litt kveldsmat 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

2 kommentarer

Siste innlegg