San Diego

Hei 😘

Første dag i San Diego , fått spist en nydelig frokost på hotellet.

Snakk om flott sevice, god mat og flott betjening 👌

Daniel og jeg kom i snakk med  amerikansk venninne par , de lurte på hvor vi kom i fra . Fortalte at vi kom i fra Norge.

Hun syntes at språket vårt lignet på tysk.

Vi fikk en hyggelig prat med dem , alltid hyggelig å veksle ord med nye folk.

Alt er som sagt svært her i Amerika, mat porsjonene også. Så hun ene hadde bestilt amerikansk vaffel , sykt store…. Så spurte hun om vi kunne overta litt mat ….Daniel takket hyggelig ja 👌❤

Som jeg alltid har sagt Amerikansk folk e bare så fantastisk hyggelig å generøs!

Trives godt her , har fått skrevet en del på bokprosjekt mitt, godt å få skrive kløe her også .

Nå skal jeg gå meg en lang tur , vi har T-bane rett utenfor hotellet. Så om en ønsker det så er det bare å ta den.

Været e topp , opp mot 30 varme grader nå🌞🌞🌞🌞🌞 skal si jeg nyter det nå 👌😗

Fikk flott tips hvor jeg burde gå på shopping her på hotellet .  Der prisene ikke var så sky høye. Er veldig variabel pris…men i forhold til Norge e noe veldig billig og andre ting veldig dyrt.

Legger ved bilde i fra frokost salen så dere får se ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg