Nå drar vi til San Diego love it’s!

Hei 😘

God morgen dere , nydelig dag sol å flott fly vær 🌞🌞🌞😗

Godt å ha fått skjekka inn , nå er det bare litt å vent til vi flyr til Oslo først også Stockholm, så drar vi til Los Angeles også er det San Diego 🌞🌞🌞

Det som e flott e at San Diego, e det over 30 varme grader 🌞🌞🌞🌞gleder meg så til å kunne få nyte dagen godt når vi kommer fram 😗

Mange som sitter å venter nå på flyet som vi skal med.

Helt utrolig at dagen e her , nå har en bare å glede seg til flotte opplevelser.

Vi skal bo på et gammelt hotell som har en sjarm 👌Ser virkelig fram i mot å kunne bruke tiden godt å skrive på bokprosjektet mitt.  Det som inspirerer en ved en slik tur er bare hærlig.

Har tengt å utnytte turen godt , skal få tatt masse bilder , så får dere se hvor flott det er i USA 😗🌞

Har også et mål for turen å bli mer inspirert, få en god utbytte av turen.

Har heller ikke planlagt dagene, godt å ta det litt som det kommer. Får jo lange dager kun for meg selv. Det er ikke jeg helt vandt med. 

En får i allefall laddet godt opp da en har tiden før det meste alene. Godt å kan være kun i mitt eget selskap.  Være kun meg , godt å la tankene vandre, å samtidig la seg inspirere av folkeliv og god stemning.

Har en forestilling at jeg kommer til å bli sykt fornøyd med både beliggenhet og samtidig området som hotellet er.

Når vi ankommer flyplassen i San Diego, er hotellet 15 min i fra flyplassen. Vi bruker kun uber i USA.  Har fått et godt forhold til denne taxi virksomheten . Rimelig og flott . Selv jeg synes det er lett å booke denne taxien . En ser på appen hvor überen er . Kult å kjekk oppfinnelse.

Skal oppdatere under veis når jeg har kommet lengre . Kommer til å ta bilder slik at dere kan se hvor flott det er.

Mange lurer på hvor lang reise tiden er , den er nå på nesten 20 timer . Pluss så har vi kjørt i fra Mo i Rana…så vi startet i går 21.00 og kom til Værnes kl 0430 . Så denne turen tok 7, 5 timer er en del veiarbeid og lave fartsoner som sinket oss litt , men som en god venninne av meg pleier å si “vi har god tid ”

Det å se på folk se på folk haste av sted e litt gøy , en kan ofte se hvilke karakterer de er.

Jeg klarer alltid å glemme noe, denne gangen hadde jeg en krem tube som dessverre var for stor ….trodd aldri noe kunne bli nokk stort?

Ble faktisk litt små flau….men heldigvis har prøvd poser de fikk bli…

Første gang hadde jeg epler med, de sinket oss for å komme inn til Amerika med en time… Denne turen har vi heldigvis ikke noe slikt med oss på turen.

Ønsk deg en riktig nydelig dag, skap deg en riktig så nydelig dag .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg