Yes , endelig !

Hei 😗

Godt å våkne opp til en ny flott dag, pluss så veit eg at no i dag så drar vi på vår 3 USA tur i år . SAN DIEGO 🇺🇸

Vi gleder oss veldig, til å ta turen . Jeg for avslapping og eldste sønn for business.  Godt å kunne fordele oss.  Han og jeg vi kan prate om utvikling og hvordan vi skal nå våre mål.  E så godt å kan ha et slikt god relasjon mellom ungene.

De 2 minste e også super til å kan prate med og det vi ønsker å de målene vi har satt oss.  Ser også at ved at jeg som er deres forbilde . Jeg påvirke de på en positiv måte. Jeg baner vei for dem, sammen så blir vi alle 4 en flott klan ❤

Det er godt å kan ha mye å glede seg på, har fått pakket og gjort mest mulig ferdig her hjemme . Godt å være godt forberedt til usa turen og se fram til en ny reise.

Hyggelig å få så mange gode hilsner i fra venner og familie.  Det å vite at andre ønsker en vell e så godt.  Er utrolig godt, godt å ha mange gode venner som bidrar til mere glede.

Må si jeg er så spent og gleder meg veldig til å oppleve San Diego, se på livet å drikke kaffe ute i over 30 grader kommer til å bli aldeles strålende.

Skal ladde godt opp på denne turen, har som sagt gitt jærnet noe utrolig mye . Så yes turen den ser jeg sykt fram i mot.

Håper du også gir deg selv gode belønninger slik at du har mye å se fram i mot.

Har bestemt meg for å gi meg selv mer enn jeg noen gang har gjort før !

Skal sette opp én liste over alt jeg har lyst til å gjennomføre, ble oppringt i går Angående TESLA kjøp 😘  bilen koster 1,2 mill ,  det er mitt neste mål .

Jeg får minn belønning nå når jeg kommer hjem i fra USA, så yes det kommer til å bli aldeles nydelig.

Vi må ikke begrense oss , et nei er ikke et nei ….. En må bære fokusere fram mot målet så har du det .

En ting er sikkert, fokusere på det du vil ha til deg, det som kommer til å skje er at du ser alt du fokuserer på.

Mitt råd til deg , selv om du ikke helt har råd til ditt hoved mål , ikke undervurdere det . Sett det opp i din plan , så kommer du også til å lykkes.

Jeg har flere mål , som jeg skal jobbe mot . Denne turen skal jeg bruke godt til å reflektere over fram driften min og hva jeg bør jobbe mot.

Før å lykkes må jeg også motivere meg selv og andre.  Jeg ser nå fram mot å bare være meg , se andre mennesker, følge det jeg får til meg. Kanskje får jeg bekjentskap også på denne turen .

Vi reiser denne gangen med SAS så vi  opplever nå å reise en annen rute. Så dette kan være med å hjelpe meg , til å kunne bruke denne turen for å rekruttere nye Forever forhandlere ❤👌👏 Jeg fokuserer på det , så blir også det jeg ønsker å bevege blikket mitt i mot.

Det vi ønsker, det fokuserer vi på , det er også det vi til slutt ser mere av også.

《Jeg har drømt nå i det siste om 2 ting som jeg har lyst på. Det har også bidrat til at jeg også ser mere av det også 》

Det ble så tydelig for meg, å derfor så skal jeg gjøre dette med alt jeg ønsker meg!

Ønsker deg en riktig nydelig dag, nå er det å forberede seg på jobb . Så drar vi etter jobb på vår USA tur nr 3 i år .

Skap deg en nydelig dag ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

3 kommentarer

Siste innlegg