Mitt råd er sats mer , våg mer og følg ditt hjerte !

Hei 😘

Ofte kan en liten justering være nok for at vi lykkes i livet.

Jeg har styra og jobbet for denne spesielle belønningen min ❤

Godt å kan glede seg på det en har lyst til å skape, gjøre og samtidig våge å følge drømmen sin.

Denne drømmen har jeg hatt virkelig i allefall i 13 år ….å nå blir den realisert.

Om du går å drømmer om noe som du gløder for , ta acton og gjør noe med det.  Du kommer til å lykkes , det vet jeg at du gjør.

Det jeg har fokusert på nå , er å motivere meg selv, ja ha god motivasjon og glede seg i det en holder på med. Det å åpne opp for det som ligger der ute , bidrar også til at vi kommer sterke fram mot det vi ønsker.

Før så kunne jeg bare snakke om min drøm , nå har jeg bestemt meg .  Nå er det ikke lenger pjatt ….en må våge å åpne opp for framtiden .

Ser at året 2017 kommer til å bli et mektig år, med mange flotte forandringer.  Det å modnes er jo også en stor prossess…liker å planlegge godt . Det vi er ofte så redd for vi damer , er at vi ikke har god nok kunnskap før vi starter opp. Forskjellen på oss og mannfolk er at de trenger å kunne 50 % så hiver de deg ut i det de drømmer for.

Men vi kvinnfolk vi må kunne alt 100% ofte for å tørr å satse stort.

Det er vell og bra å ha god kunnskap . Det er av feilene vi også gjør som vi lærer aller mest.

Mitt råd er sats mer , våg mer, følg hjerte ditt.

Mange e så forbanne nøye med kostholdet sitt. Det jeg ofte lurer på er tenker de noen gang på de negative tankene sine? De som  er med på påvirket meg og din dag?

Ta også å gjør noen grep her , fordi vi må også tenke over hvordan vår indre helse også er.  Det er ikke harmoni om vi tenker kosthold og ikke harmoni i det indre.

Begynn med å få bedre sinnsro så gjør du godt for både deg selv og andre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg