Oi nærme seg !

Hei 😘

En grå mystisk dag jeg våknet opp til , kunne i grunn ha sovet i hele dag.  E så gira på å kom meg bort , å få en forandring og ikke minst få laddet opp.

Godt å kunne gjøre litt annet, i går tok  jeg å banet litt vei, for framover.  Det å gjøre litt og litt hver dag e avgjørende om en skal lykkes.

En kjenner at dagene de er ikke likens , og det å ha noe å se fram i mot har også en stor betydning om en skal ha god framdrift.

Belønningen behøver ikke alltid å være de dyre . Men USA turen de har påvirket meg positivt og de bidrar også til at jeg har klart å gi jærnet!

Jeg holder på å fiks en ny belønning til meg selv, den kommer jeg til å glede meg veldig over. Ikke alltid en trenger de sværeste belønninger.  Det som skjer med oss når vi gir oss riktig belønning.  En klarer også å gi alt , stå på og jobbe målrettet.

En blir tappet for energi og arbeids lyst om en kun skal jobbe og jobbe.  Å aldri gi deg selv noe igjen….en ser når vi forandrer dårlige mønster i livet, da belønne vi oss selv for at vi er flinke . Det betyr mye for oss selv at vi er rausere og en kommer også til å klare å stå i det som er tøft bedre når en også har noe å se fram til.

Jeg har det veldig godt i dag har jobbet i over 12 uker i ett , har jobbet 12 helger på rad.  Har stått i en jobb som både er utfordrende og som er tung. Nå i dag har jeg kun i dag hjemme, dagen i morgen kommer til å gå sykt fort.  I kveld når jeg kommer hjem i fra jobb så e det å få pakket litt.  Å sett over huset mitt at alt er ok . Det å kjenne på denne spente gode følelsen e så godt.

Været her på mo frister ikke i det hele tatt, tror i grunn at sommeren uteblir her hjemme.  Synes det er riktig synd , fordi alle fortjener å oppleve god sommer.

Glad at det i grunn ikke betyr aller mest for meg i år , men vi skal jo til varmer strøk og har kjent på den gode varmen lenge . Er opp mot 30 grader så har mye å se fram i mot.

Skal gå meg lange turer i San Diego, gleder meg veldig til å få oppleve dette.  Det er en reise i livet mitt som kommer til å åpne mange veier.  Håper også at denne turen , at jeg klarer å knytte litt bånd med nye mennesker.

Har alltid hatt lett for å komme i kontakt med folk, så skal ha med Forever jobben min , fordi jeg kan jo faktisk rekruttere nye arbeidskollegaer på veien 👌😗

Det å møte andre som er på reise er ofte veldig hyggelig . En er mere avslappet og en nyter turen på en annen  måte.

Jeg har alltid vært berørt av Reise feber 😆 ikke alltid like hyggelig, men nå har jeg blitt mere vandt med  det , litt rart vi drar i morgen å ingen ting e pakket ned…. godt å ha kommet så langt, vi er helt sluttet å stresse her hjemme.  Er mye bedre atmosfære av å holde seg rolig .

Skap deg en fin dag ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤👏❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg