Gjøre noe helt annet, kreves mot !

Hei 😘

Mandag og ny uke , kommer til å bli en spennende uke.

Denne uka kommer en til å merke på kroppen at en tørr og har våget mer enn før. Ønsker å sprenge litt mine egene grenser.  For å våge mer betyr også at en flytter blikket mot det en ønsker .

Selv om en kanskje ikke akkurat nå, helt vet hva framtiden bringer.  Så vet en uansett at når en våger å flytte blikket, bevege seg i en sti som en aldri har gådd før. 

Gjør noe helt annet , det kreves mot , selvdisiplin, samtidig god motivasjon. 

Vær en som bidrar til at andre ser opp til deg, å ønsker å bli akkurat som deg. 

《De arrogante personene som har blitt så høy etter at de har startet sin business , de får det tøft når de faller 》

Når jeg sier til meg selv og andre nå må en gå for sine drømmer og mål. 

Då må en gjøre det, ikke bare vente på å se hva som skjer.  Bidra til at du selv klarer det.

I dag skal jeg være modig, skal gjøre noe jeg aldri har gjort før. Men en må tørr å heller reflektere over om det er noe som er intresant eller ikke.

En må også huske på ikke alle stillinger blir utlyst , ta kontakt med den arbeids plassen du kunne tenke deg å jobbe.  Selg deg selv inn , å fortelle om dine kvaliteter. 

Ser i byen jeg bor i , så er Rana under utvikling.  Flere som våger å bygg å starte egen bedrift.  Når en ser rund seg at utviklingen er startet , så hjelper dette også andre til å våge å ta skrittet å være modig.

Spennende tider som bidrar til at en bare blir mer inspirert 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg