Når vi tørr og våger så er frykten for å mislykkes falt bort.

Hei !

 

Godt at ukene går unna , vi vil ha sommerferie og varme , vet at varmen den kommer. Ungene de er klar for ferie, selv om den unge mora skal jobbe mellom USA turene , så skal vi kos oss masse mellom slagene. Det å glede seg til å gå barfot og kjenne sommer duften , e noe som e så godt. Jeg ser tilbake på min egen barndom, da jeg dro til Løkta å ferierte på pappas heimplass. Utrolig godt å kjenne duften av blomster og sommer duft, og likeså av sjøluft . Da en er oppvokst med hytte ved fjellet og hytte ved havet og hadde cabincruiser så merker jeg nå i dag at en av disse tingene er et lite savn i dag, en hytte der jeg kan se utover havet. Det å kunne dra til en plass der en bare kobler ut og ladder opp batteriene. Jeg må finne denne plassen som bare skal bli vårt gods . Det å ha mål og ønsker for framtiden er godt, det en jobber i mot for å kunne realisere de drømmene som vi har i oss.

 

Denne uken så har vi program alle dagene , som skal gjennomføres , vi er en familie som er i overkant aktiv , men med 3 barn så blir det en aktivitet selv om jeg ikke har noen ting på tapeten. Den eldste sønn er å trener fast på stamina og jobber relativt mye så blir en del kjøring. Da kan jo selv dagene her  virke mer hektisk for andre enn den i grunnen er. Så er det de 2 minste som også har sine ting de er med på. En skal være glad for at de har sunne verdier. Det er noe som jeg er veldig takknemlig for .

 

Når en har vært på jobb er det så godt å kunne nyte å ladde opp litt, i dag har jeg gjort en ting som kommer til å gjøre en stor forandring for oss. Spennende tider helt sikkert. Godt å våge mer og samtidig gå for mine drømmer og mål. Det jeg har gjort i dag, har jeg fundert på en liten stund. Må si jeg har blitt positivt påvirket av mine barn . Det blir sykt spennende nå framover. Jeg ser for meg at dette kommer til å gå i orden , og yes gleden er sykt stor.

 

Det å kjenne sommerfuglene krible i magen, er et godt tegn som kommer til å bidra til at jeg har denne gode spenningen i kroppen. Jeg har bestemt meg , vi skal klare dette helt sikkert. Håpet og truen er der , pluss at jeg har en vilje av stål !

Når en tar en bestemmelse og våger å bevege seg i den arenaen som en kjenne for , så bidrar det også til at jeg står på ekstra, der andre ser problemer så ser jeg ingen problem, finner heller løsningen til problemet.

 

For at jeg skal være i rett drivkraft og klare å nå mål og ha truen på at jeg skal lykkes , må jeg ha trivsel i bunn, jeg må like det jeg holder på med. Det er med på å holde meg slik at jeg har rett fokus og er løsnings orientert.

 

Alle har vi vært der at vi ønsker å informere alle sammen om hva jeg er så oppstemt for , men jeg skal avvente fordi det er ingen hast, for å informere før jeg vet at ting er i orden. Det ble liksom en hemmelighets klammeri men , det får så våge, ikke alltid en sier alt med en gang.

 

Jeg har lenge fundert på om jeg skulle få meg en til jobb som kunne bidra til at jeg fikk økt min interesse og samtidig spe på med ekstra inntekter , alltid godt å kunne jobbe målrettet for å nå målene sine. Så er enda i spekulasjon med meg selv. Jeg har jo frilanser jobbene mine, så skal prioritere de også så klart ,  men dette å møte andre mennesker så må en også bevege seg i en annen arena. Tror også det er veldig sundt at en har flere ben og stå på. Har jo så mange mål jeg ønsker  få gjennomført, så ja ser jeg går i en meget spennende tid i møte.

 

Når vi tørr og våger , da er frykten for å mislykkes falt bort. Derfor så er det også viktig at vi våger å gå for drømmen , se deg selv i speilet og si til speilbildet , du er veldig flink til å stå på og samtidig få ting unnagjort. Gi deg selv masse selvskryt fordi vi trenger det , for å kunne vokse oss store. Skal jeg klare å lykkes så må jeg ha trua på meg selv, få unna negativ frykt på at dette lykkes jeg ikke med. Da prater en seg selv bare ned. Da blir resultatet også deretter. Så derfor så fokusere jeg kun på at jeg skal klare de målene jeg setter meg. Jeg er heller ikke redd for nei fordi det er ikke endelig nei , bare en vente situasjon. Derfor må vi heller ikke gi opp om vi får avslag på noe , vi må våge mer så åpner det seg for oss alle da vi er klar.

Tusen hjertelig  takk for at du leser bloggen min , veldig takknemlig !

 

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg