Heng med mennesker som sikter høyere enn deg selv !

Hei 😗

Godt å kunne nyte dagen godt , har hygget meg veldig.

Det å kunne leve å gjøre det en gløder aller mest for, e noe som betyr mye for meg. Hvordan vi jobber for å nå målet er avgjørende for om vi lykkes.

Jeg har bestemt meg for å skal tørr og våge mer.  Det å sette seg litt brutale mål er utrolig givende. Det sprenger mine egene grenser og en blir fryktløs.

Jeg har begynt med å jobbe med budsjett og se hva jeg må justere og hvordan jeg må sette målene .

For å få ting til må jeg også være ikke passe interessert.  Men , jeg må være entusiastisk og kreativ.  Se løsninger og jobbe målrettet. 

Hvordan kan vi klare å heve lønna vår med 150000 ekstra? Ja hva skal til og hvordan må en jobbe ekstra?

Målene en setter seg er sykt høye men liker å sveve mot toppen. Det å sikte høyt betyr ikke at jeg ser kun etter verdiene.  Jeg måler ikke mennesker etter hva de har av gods og gull. Det måles hvordan de er , og deres oppførsel og deres gode egenskaper. 

Jeg har bestemt meg jeg skal klare å nå mitt mål. Jeg  vet at ting kommer til å virke vanskelig, men  ved å ha grunnen til målet , så klarer også jeg å vinne å satser helt fram. 

Jeg har trua på at jeg kommer til å lykkes med drømme jobben min . Jeg liker å stå på , sette meg mål så når jeg har lykkes med å øke lønna gjennomsnittlig med 15000 til 20000 tusen i år pr mnd , mot i fjor.  Så beviser at belønning er en kul innvistering.

Det beviser også at når jeg har belønning og mål . Så klarer jeg å klatre et steg lengre opp.

Det å hente opp all den gode energien og være entusiastisk er også en stor fordel.  Ønsker jeg å vinne både venner og få tilført flere kunder.  Bør jeg ha mye positivtet i meg , dette bidrar også at folk synes jeg ikke er så klein å være sammen med. 

Så mitt råd heng med mennesker som sikter høyere en  å bruke tiden bakom i sofaen og gløtt på TV.  Det e godt å finne de som både forstår en og samtidig gir deg gode tilbakemeldinger.  Fordi en trenger å høre at det en gjør er bra ❤

Det som også bidrar til at vi klarer reisen til suksess er at vi bruker tiden på positive opplevelser, gjør ting som bidrar til at vi får en bedre selvfølelse og glede.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg