Kraft Kvinne konferanse leverte Så til de grader !

Hei 😗

Har tilbringet en hel dag med motivasjon, viktige historier om levd liv på godt å vondt.

Det å kunne vie dagen min alene sammen men mange ukjente og kjente var kjempe trivelig.

Har hatt en sykt stor utbytte av denne dagen , det å lære seg nye metoder og fokusere på en annen måte e kult.

Det å se at flere har samme drømmer som jeg selv , er så godt . Ved at vi alle sammen tørr å være mer modig.  Ta noen andre valg, som bidrar til at vi lykkes å samtidig lærer vi mye.

Lone Thrane , informerte om hennes tøffe reise i livet.  Både hennes glansdager innen for karrieren og da hun ble syk og fikk kreft. Hun er en fantastisk nydelig menneske, som byr på seg selv . Godt å kunne få prate med henne , å samtidig gi ho en go klem . Ho inspirert meg veldig for å følge drømmen min . Hun inspirere ved å tørr være ærlig om livet.

Jeg har som mål å starte opp med mitt eget , målet å drømmen blir bare så levende nå. Kjenner at jeg må få satt opp en plan som bidrar til at jeg tar steget ut. Det er som oftest vi selv , som prater oss ned. Utsetter å igjen ikke tror at vi lykkes. Nå skal jeg ta action å finne min vei👌

Det å hør på hva andre har gjort, å vært så ser jeg også meg selv i dem. Vi er alle utrolig sårbare for negativ tilbakemelding , å trenger å løfte opp hverandre.

Jeg skal våge å sette opp én plan, et mål og lage en framdriftsplan , lage meg tydelige mål . Å sette meg høye mål , fordi da har jeg også satt listen og fokuset dit jeg ønsker.

Vi har sykt mange flotte kvinner i Rana som har turt å gå for drømmen sin, Blandt annet Sonja Djønne.  Hun er kanon flink å veldig inspirerende å hør på , hennes vei og mål. Håper de lykkes å når høyt. 

Jeg sitter igjen med positiv følelse og er utrolig entusiastisk å veldig engasjert. 

Anja Hammerseng – Edin  , utrolig flott menneske, bydde på seg selv . Var så heldig å fikk prate med ho . En utrolig lærerikt å lytte til de gode rådene hun kom med.

Det å irritere oss over andre mennesker, å se tydelig feil på andre . Er noe vi alle til tider gjør.  Ved å se på de feilene , som vi registrerer hos andre , så kan jobbe med de selv.  Fordi det vi blir  provoseres av , er ting du selv må jobbe med.

La oss si at vi blir provosert over mennesker som er arrogant, selvopptatt, dominerende, utolmodig osv. Så må vi trekke ut hva vi kan lære oss av den situasjonen.

Se i deg selv hva er det jeg må jobbe med i denne situasjonen? Må jeg justere , må jeg snakke med vedkommende ? Eller er det nok at vi jobber med oss selv først?

Som oftest er det smart å henvende seg til motparten, å snakke rolig, være hyggelig, slik som vi selv ønsker å bli møtt.

Så får også den personen vite hvordan vi opplever situasjonen og vi løser også et problem mye bedre . I stede for å prate i krokene om det vi misliker.

Den følelsen jeg fikk etter denne dagen kommer jeg til å leve lenge på. Skal jobbe mere målrettet, å ta lærdom av alle som jeg har pratet med, fordi på slike arrangementer vi både knytter bånd og samtidig kjenner at Gründer spiren i meg enda er godt levende ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg